Gå til innhold

Bilder: Gatebil, Rudskogen 17/9-19/9-2004

Ranger emnet

CalibR

Anbefalte innlegg

• Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Litt vel mye OT men...

jeg kom over noen gamle bilder av Pedern's bmw.. syns den var kulere før.. men det er jo for at jeg er raceputte da.. :)

og før det blir noe mas.. den ER kul nå også men litt for "snill" utseendemessig..

FØR:

bmwstw1.jpg

bmwstw2.jpg

NÅ:

pedern.jpg

hvis jeg ikke tar heeelt feil ang den bilen Pedern har bygd på da.. og hvis det ikke stemmer.. beklager.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by robhaugen

Litt vel mye OT men...

jeg kom over noen gamle bilder av Pedern's bmw.. syns den var kulere før.. men det er jo for at jeg er raceputte da.. :)

og før det blir noe mas.. den ER kul nå også men litt for "snill" utseendemessig..

hvis jeg ikke tar heeelt feil ang den bilen Pedern har bygd på da.. og hvis det ikke stemmer.. beklager.. ;)

Hvilken motor var det som sto i den før???Da den ble brukt til baneracing??

1984 VW Golf 1 8VT prosjekt

1987 VW Golf 2 Syncro

1987 DODGE RAM 350LE

x 1996 Audi A4 20V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by AudiA4_20V

Hvilken motor var det som sto i den før???Da den ble brukt til baneracing??

den ble aldri brukt i racing.. det bare så sånn ut..

den begynte livet sitt som en mørkegrønn? 325i som ble lakkert og dekaltrimma og gjort en del på men jeg vet ikke om han kom seg lengre enn en småtrimma 325..

var snakk om turbo osv men det var via en kamerat som er fæl å lyve så... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by robhaugen

den ble aldri brukt i racing.. det bare så sånn ut..

den begynte livet sitt som en mørkegrønn? 325i som ble lakkert og dekaltrimma og gjort en del på men jeg vet ikke om han kom seg lengre enn en småtrimma 325..

var snakk om turbo osv men det var via en kamerat som er fæl å lyve så... :rolleyes:

Åhh, da så...

Trodde det var en av de BMWene som kjørte på bana på Gatebil @ Rudskogen for et par år siden...

Ligner en sånn DTM bil..Sinnsyk rå lyd hvertfall :P

Har sett noen klipp fra kjøringen, men lurer på hvilken maskin som står i..

1984 VW Golf 1 8VT prosjekt

1987 VW Golf 2 Syncro

1987 DODGE RAM 350LE

x 1996 Audi A4 20V

Lenke til kommentar
Del på andre sider