fillern Skrevet September 18, 2004 Rapporter Share Skrevet September 18, 2004 Noen som vet hvor stor forskjell det vil bli fra min A4 med mtm chip og det andre som står under her og til om jeg setter på en kkk k04 turbo i tillegg? Er en kkk k03 som står i nå. Vil det bli stor merkbar forskjell i akserlasjon, hk og dreiemoment? Siter - Skoda diesel 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tiny_one Skrevet September 18, 2004 Rapporter Share Skrevet September 18, 2004 muligens ikke akkurat det du lurte på, men står litt omdet her.... http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=44230 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zettie Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Originally posted by tiny_one muligens ikke akkurat det du lurte på, men står litt omdet her.... http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=44230 Synes det var en merkelig respons fra KKK da ;) Fra Dyno - Ikke helt optimalt på en B5 (lean mix) men 210.6 på hjula med K04, tilsvarer, kalkuler med +15% (drivverkstap) for motoreffekt gir 242,2 i motor: http://www.clubb5.com/forums/viewtopic.php?t=77021&highlight=k04%2A+dyno%2A&sid=2b33cccd0aae6a5a8e46d352ddb5ae92 Mer (1998 A4 Q med K04): http://www.audiworld.com/news/99/turbo/turbo.shtml Har masse mer linker osv om akkurat det samme iom at jeg selv vurderte samme oppgraderingen (faktisk så langt at jeg kjøpte en K04) til min Passat B5 men det ser ut til at jeg ender opp med enten en helt annen rute eller salg av bilen :) Siter Fra FWD vs RWD: Originally posted by venague Ja fy faen ass. Bilen min går rett frem i svingene og spoler for ingen ting. Skulle ønske jeg hadde RWD så kunne jeg sladda i rundkjøringene og brent gummi utenfor McDonalds. Jeg tror slike aktiviteter hadde fått meg til å bade i lykke, og gitt meg en permanent euforisk sinntilstand som hadde smittet over på resten av verden og skapt fred i midtøsten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tiny_one Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Litt enig der, men de bør jo vite hva de snakker om.... Jeg har forresten en K04 selv, og er veldig fornøyd med den. Men er det noen som har hørt noe mer om K05, den har vel nettopp blitt lansert.....??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zettie Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Joda, K05'en er kommet, men foreløpig kun til Jetta og Golf (og Beetle) :( Tviler på at den blir lansert til Passat/A4 :/ Har ei heller overbevist meg den turboen, dem som har den bremser bare marginalt høyere enn K04-baserte oppsett.. Finner den her: http://abdracing.com/Merchant2/merchant.mv?Screen=PROD&Store_Code=ADIAR&Product_Code=70.TE05.1 Min mening er at man bør enten gå for K04 (som da gir deg trykket omtrent helt ut til rødlinjen i motsetning til K03), eller GT28R (evnt MHI av tilsvarende størrelse) som gir deg mer hk over hele linja.. K04 fordi det er en billig oppgradering for dem som ikke vil måtte kjøpe "alt" men fremdeles ha en rask bil og GT28R'ene for dem som vil gå linja ut på det standard bunn-delen av 1.8T klarer :) Siter Fra FWD vs RWD: Originally posted by venague Ja fy faen ass. Bilen min går rett frem i svingene og spoler for ingen ting. Skulle ønske jeg hadde RWD så kunne jeg sladda i rundkjøringene og brent gummi utenfor McDonalds. Jeg tror slike aktiviteter hadde fått meg til å bade i lykke, og gitt meg en permanent euforisk sinntilstand som hadde smittet over på resten av verden og skapt fred i midtøsten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.