Gå til innhold

Bilder: Simtech racing på Lånkebanen 18. september

Ranger emnet

raboc

Anbefalte innlegg

Den er så innihælskvetten rå!!thumpsup

Edit: Så hvis han er i trøndelag å kjører,så betyr det at han ikke er på Gatebil i hælja da......faen...gleda meg til å se den på rudskogen...

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jasså, gutta er ute å leker med bilen ja!..

Du får hilse dem fra meg . møtte gutta da jeg var i tr.heim med jantore for å bremse den jævla rx7'ern. :)

Hils' n fra den frekke drittungen med hiacen:)

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kid-A

Det er ikke en 12A, men en 11(og enellerannen bokstav) ;)

Det er en 12A. MED TURBO! Mazda har vel aldri laget noen 11(en eller annen bokstav!) Derimot 10A, 12A, 13B osv!

Bilen har forøvrig bremset 505 hester på 1,4 bars ladetrykk!

83 RX7 12A Turbo

89 Ford F-250 XLT Lariat

x80 RX7 13B

x82 929 HT Coupe

x89 929 2.2i GLX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... simavik'en kjørte forbi meg like før lånkebanen før treffet... Jeg ga på forbi en bil, og la meg mellom den og den foran, hørte et sinnsykt turtall og et phsjjj på siden av meg, lurte på hva i h... som skjedde til jeg så hvem det var.. :) Jeg tok igjen han når han slakket av, og han dro på igjen... fete flammer fra han når han slakket av etterpå igjen gitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider