Silverboy Skrevet Desember 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2002 som om ikke dere hadde en plass som var egnet?? konge plass den på filmen da! men... plass blir kjedelig i lengden... må isåfall være hinder på plassen så man kan lage løype/bane... Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Desember 4, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2002 BØY DERE I STØVET FOR O HELLIGE VOLVO 240 SNURBO M/STRIPSA INTERCOOLER. JEG VIL VISE MEG I HELGEN MED MIN SEDAN I SPORTSKLASSE OG PISSE PÅ DERE ALLE SIDELENGS. DEN SOM ER DER FÅR SE DET....(INDUSTRIFELT PÅ RINGERIKE) Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Inge Lindviksmoen Skrevet Desember 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2002 Alle vet da at du kjører som et:ass Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guffen Skrevet Desember 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2002 Originally posted by Skrotnisse JEG VIL VISE MEG I HELGEN MED MIN SEDAN I SPORTSKLASSE OG PISSE PÅ DERE ALLE SIDELENGS Å spinne på 1. giret kan man trene opp særdeles dumme apekatter til. Og den turbo'n du har under panseret ditt.... BRUK DEN!!!! :pisser: Siter - Opel Vivaro - Nissan S13 Silvia - Toyota Hiace (til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guffen Skrevet Desember 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2002 Originally posted by Överladdaren La meg låne Volvoen din så kan vi se om jeg er så pinglete..... Hva skal du med en svett 360 når du har sprek 4wd!? Siter - Opel Vivaro - Nissan S13 Silvia - Toyota Hiace (til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Överladdaren Skrevet Desember 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2002 Originally posted by Guffen Hva skal du med en svett 360 når du har sprek 4wd!? Har dessverre ikke råd til å kræsje en gang til.....og med tanke på at bilen din koster like mye som et kanalskjørt til bilen min, så tror jeg nok ikke at du er så fryktelig redd for å kræsje den litt.....dvs jeg VET at du ikke er redd for å bulke den..... Siter 1992 Golf 2 Pasadena 1983 Alpina B9 3,5 1987 Suzuki TSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Desember 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2002 Heisann! Til nå har det vært mest dirttkasting i denne posten. Blir det noe av eller? Hadde vært jævelig morro om det skjedde noe i Ringerike, og på Hensmoen er det jo fullt mulig slenge litt. Jeg og en kammerat dreiv med litt små kjøring der i fjor vinter. Morro det!! Håper å få se noen bilforumet.net "kjendiser" :) Trond Siter - BMW 528i 85 -Langtids prosjekt - BMW 525i - BMW 745i X BMW e30 med S50B30 -Morro bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guffen Skrevet Desember 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2002 Ja det blir treff. Møtes på shell i enden av hønegata (den ved siden av Statoil) kl 12.00 Forøvrig vært ute å slædda litt i dag... gikk ikke helt som forventet. Siter - Opel Vivaro - Nissan S13 Silvia - Toyota Hiace (til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guffen Skrevet Desember 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2002 Her å..... Siter - Opel Vivaro - Nissan S13 Silvia - Toyota Hiace (til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Överladdaren Skrevet Desember 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2002 Originally posted by Guffen ...gikk ikke helt som forventet. Gikk akkurat som jeg forventet, bare rart at ikke det skjedde tidligere....som for eksempel da du rattet HiAcen med sommerdekk på Tryvann....:hvaskjera Men fleip til side, du er en sultan bak rattet, og etter å ha sett deg ligge sidelengs 2 runder i rundkjøringen på slependen med bilen til Majik må jeg si at jeg er meget imponert over ferdighetene dine! thumpsup thumpsup thumpsup Så oppmøtet er på Statoil Hønefoss klokken 12:00 på formiddagen på lørdag??? Siter 1992 Golf 2 Pasadena 1983 Alpina B9 3,5 1987 Suzuki TSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Inge Lindviksmoen Skrevet Desember 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2002 Originally posted by Överladdaren Så oppmøtet er på Statoil Hønefoss klokken 12:00 på formiddagen på lørdag??? Ikke statoil, men shell og det blir da klokken 24.00. Eller er det i det seneste laget? 12.00 ja....dumme guffen...man sover da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg