Veronica Skrevet Oktober 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 Originally posted by mfafa hehe.. hvis dere volvo-karer sammenlikner 240 med Sierra mk2 kan dere bare droppe det ;) Volvoen ER ikke like bra. Den er en veldig umoderne bil i forhold, meget klumpete, gammel, bensinslukende osv.. å sammenlikne en gammel kantete 240 sedan med f.eks. Sierra sedan 2.0i DOHC blir helt bak mål. Hele forden er rett og slett mye mer moderne, kjørekomfort er topp, bensinforbruk er bra, støynivå....sinnsykt mye lavere enn 240. En kompis har 240 TIC, og sier han er "lei den skranglete volvo-dritten". Greit den har turbo og sperre (det er jo morsomt men det kan man få i en Ford og) men den støyer noe veldig og skrangler. Nå har han gått tilbake til Ford. Så være så snill ikke kom her å kall Ford Sierra for skrot, dere 240-nisser :) Helt sant!! :cool: :D Sierra sedan 2.0i DOCH er konge! MVH overlykkelig eier av en! ;) Siter Run your fingers over my car,and I`ll run my car over your fingers! Sierra Cosworth! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Oktober 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 Originally posted by Veronica Helt sant!! :cool: :D Sierra sedan 2.0i DOCH er konge! MVH overlykkelig eier av en! ;) DoHC du mener vel?:P doch=Dual Overcamshaft Head me like och...mm.. Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BBS_RS Skrevet Oktober 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 Dual Over Head Cam(shaft)??! hehe Siter 1984 VW Golf 1 8VT prosjekt 1987 VW Golf 2 Syncro 1987 DODGE RAM 350LE x 1996 Audi A4 20V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Originally posted by Texascom Nei, det er skrot som alle sier.... haha....bombe at en person med volvo syntes det !.... Kan ikke helt skjønne tankene til folk jeg (sikter ikke bra til deg Texascom) men hvorfor skal folk være så negative mot spesielle bilslag ? Volvo 240,740 osv er jo knall bra biler det, samme som sierra. Det er jo ikke uten grunn at det er mange volvo og sierraer ute på veiene.... blir de behandlet riktig så holder de lenge de. Finnes jo noe negativt med de også da, men det er det jo med alle biler... Jeg har feks testet mange nye biler og de fleste lever ikke opp til mine forventninger iallefall. Står det en havarert\parkert bil langs veien er det garantert en sierra, men du kan faen meg vedde på at en volvo drar den hjem pga at det er den nærmeste traktoen der og da. :D Mvh Ottesen Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veronica Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Originally posted by MR_Simba DoHC du mener vel?:P doch=Dual Overcamshaft Head me like och...mm.. Seff,DOHC! gikk litt fort i går ser jeg... :D Siter Run your fingers over my car,and I`ll run my car over your fingers! Sierra Cosworth! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Originally posted by AudiA4_20V Dual Over Head Cam(shaft)??! hehe riktig..;)..2 kammer 8v..:( Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Originally posted by Ottesen haha....bombe at en person med volvo syntes det !.... Kan ikke helt skjønne tankene til folk jeg (sikter ikke bra til deg Texascom) men hvorfor skal folk være så negative mot spesielle bilslag ? Volvo 240,740 osv er jo knall bra biler det, samme som sierra. Det er jo ikke uten grunn at det er mange volvo og sierraer ute på veiene.... blir de behandlet riktig så holder de lenge de. Finnes jo noe negativt med de også da, men det er det jo med alle biler... Jeg har feks testet mange nye biler og de fleste lever ikke opp til mine forventninger iallefall. Står det en havarert\parkert bil langs veien er det garantert en sierra, men du kan faen meg vedde på at en volvo drar den hjem pga at det er den nærmeste traktoen der og da. :D Mvh Ottesen hey! sierraen min har faktisk trukket 2 sierraer til høggern ...så d så:rolleyes: Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BBS_RS Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Originally posted by MR_Simba me like och...mm.. riktig....2 kammer 8v.. Hmmm..Vet no det da.. Siter 1984 VW Golf 1 8VT prosjekt 1987 VW Golf 2 Syncro 1987 DODGE RAM 350LE x 1996 Audi A4 20V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Originally posted by MR_Simba hey! sierraen min har faktisk trukket 2 sierraer til høggern ...så d så:rolleyes: hehe...bra reklame :D byttet dere på å havarere da heller ?....neida,bare kødder jeg.....har jo Ford selv så ! (us da) :D Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Jeg har også tauet Sierra med Sierra :rolleyes: men det var fordi Sierran jeg tauet skulle taue en herpa Opel...så hadde dem fått et rykk og forden bare stoppa helt. Glemte naturligvis sikkerthetsbryteren til bensinpumpa i bagasjerommet.. den slår ut ved støt for å stoppe pumpinga av bensin ved krasj.. husk den ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Originally posted by mfafa Jeg har også tauet Sierra med Sierra :rolleyes: men det var fordi Sierran jeg tauet skulle taue en herpa Opel...så hadde dem fått et rykk og forden bare stoppa helt. Glemte naturligvis sikkerthetsbryteren til bensinpumpa i bagasjerommet.. den slår ut ved støt for å stoppe pumpinga av bensin ved krasj.. husk den ;) du og er med i reklamegjengen min no;) Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flesvik Skrevet Oktober 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2004 Originally posted by Texascom Nei, det er skrot som alle sier.... sierra har mye mer moderne utseende og skal du sladde med en orginal bil er sierraen mye bedre enn 240. Bedre vektfordeling og krenger ikke så jævelig!!!! som 240. Sierraen går også fortere enn en 240 pga at den er lettere. Det er ikke noe vits og komme og si at 240 tic går fortere fordi den har overladet motor og da må du sammenlikne med en sierra med overladet motor og det er sierra cosworth (lykke til med og dra den med en orginal 240 tic) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse_GT Skrevet Oktober 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2004 Originally posted by flesvik sierra har mye mer moderne utseende og skal du sladde med en orginal bil er sierraen mye bedre enn 240. Bedre vektfordeling og krenger ikke så jævelig!!!! som 240. Sierraen går også fortere enn en 240 pga at den er lettere. Det er ikke noe vits og komme og si at 240 tic går fortere fordi den har overladet motor og da må du sammenlikne med en sierra med overladet motor og det er sierra cosworth (lykke til med og dra den med en orginal 240 tic) ingen som har sagt dette her i tråden her heller:rolleyes: jeg er i helt enig med deg, folk må være surrebukker som sammenligner org. sirævva med 240 tic.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sierraxr4iturbo Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 sierran min en xr4x4i 83 går i 60 i 1 og 110 i 2 og 160 i 3 og 200 i 4 og 5 går den i ca 230km\t den fliser bmw 325i bilen er en ombygd xr4i til xr4x4 men den er kresja nå kjørte i en lykte stolpe i ca 80 knakk av fram hjulet og noen hælvetes bulker på begge sider men den skal fikses opp igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sierraxr4iturbo Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 og turtall sperra ligger på ca 6500 og 7000 den har en jævla grom lyd det er så grom lyd at folk snur seg på gata i hvertfall på jesshem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg