Gå til innhold

hva er det med sierra og folk?

Knusern

Anbefalte innlegg

Originally posted by mfafa

hehe.. hvis dere volvo-karer sammenlikner 240 med Sierra mk2 kan dere bare droppe det ;) Volvoen ER ikke like bra. Den er en veldig umoderne bil i forhold, meget klumpete, gammel, bensinslukende osv.. å sammenlikne en gammel kantete 240 sedan med f.eks. Sierra sedan 2.0i DOHC blir helt bak mål. Hele forden er rett og slett mye mer moderne, kjørekomfort er topp, bensinforbruk er bra, støynivå....sinnsykt mye lavere enn 240. En kompis har 240 TIC, og sier han er "lei den skranglete volvo-dritten". Greit den har turbo og sperre (det er jo morsomt men det kan man få i en Ford og) men den støyer noe veldig og skrangler. Nå har han gått tilbake til Ford. Så være så snill ikke kom her å kall Ford Sierra for skrot, dere 240-nisser :)

Helt sant!! :cool: :D Sierra sedan 2.0i DOCH er konge!

MVH

overlykkelig eier av en! ;)

Run your fingers over my car,and

I`ll run my car over your fingers!

Sierra

Cosworth!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Texascom

Nei, det er skrot som alle sier....

haha....bombe at en person med volvo syntes det !.... Kan ikke helt skjønne tankene til folk jeg (sikter ikke bra til deg Texascom) men hvorfor skal folk være så negative mot spesielle bilslag ? Volvo 240,740 osv er jo knall bra biler det, samme som sierra. Det er jo ikke uten grunn at det er mange volvo og sierraer ute på veiene.... blir de behandlet riktig så holder de lenge de.

Finnes jo noe negativt med de også da, men det er det jo med alle biler... Jeg har feks testet mange nye biler og de fleste lever ikke opp til mine forventninger iallefall. Står det en havarert\parkert bil langs veien er det garantert en sierra, men du kan faen meg vedde på at en volvo drar den hjem pga at det er den nærmeste traktoen der og da. :D

Mvh Ottesen

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ottesen

haha....bombe at en person med volvo syntes det !.... Kan ikke helt skjønne tankene til folk jeg (sikter ikke bra til deg Texascom) men hvorfor skal folk være så negative mot spesielle bilslag ? Volvo 240,740 osv er jo knall bra biler det, samme som sierra. Det er jo ikke uten grunn at det er mange volvo og sierraer ute på veiene.... blir de behandlet riktig så holder de lenge de.

Finnes jo noe negativt med de også da, men det er det jo med alle biler... Jeg har feks testet mange nye biler og de fleste lever ikke opp til mine forventninger iallefall. Står det en havarert\parkert bil langs veien er det garantert en sierra, men du kan faen meg vedde på at en volvo drar den hjem pga at det er den nærmeste traktoen der og da. :D

Mvh Ottesen

hey! sierraen min har faktisk trukket 2 sierraer til høggern ...så d så:rolleyes:

VW Polo 1996 1.4SOLGT

Audi A6 2001 2,5QTDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MR_Simba

hey! sierraen min har faktisk trukket 2 sierraer til høggern ...så d så:rolleyes:

hehe...bra reklame :D byttet dere på å havarere da heller ?....neida,bare kødder jeg.....har jo Ford selv så ! (us da) :D

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også tauet Sierra med Sierra :rolleyes: men det var fordi Sierran jeg tauet skulle taue en herpa Opel...så hadde dem fått et rykk og forden bare stoppa helt. Glemte naturligvis sikkerthetsbryteren til bensinpumpa i bagasjerommet.. den slår ut ved støt for å stoppe pumpinga av bensin ved krasj.. husk den ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mfafa

Jeg har også tauet Sierra med Sierra :rolleyes: men det var fordi Sierran jeg tauet skulle taue en herpa Opel...så hadde dem fått et rykk og forden bare stoppa helt. Glemte naturligvis sikkerthetsbryteren til bensinpumpa i bagasjerommet.. den slår ut ved støt for å stoppe pumpinga av bensin ved krasj.. husk den ;)

du og er med i reklamegjengen min no;)

VW Polo 1996 1.4SOLGT

Audi A6 2001 2,5QTDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Texascom

Nei, det er skrot som alle sier....

sierra har mye mer moderne utseende og skal du sladde med en orginal bil er sierraen mye bedre enn 240. Bedre vektfordeling og krenger ikke så jævelig!!!! som 240.

Sierraen går også fortere enn en 240 pga at den er lettere. Det er ikke noe vits og komme og si at 240 tic går fortere fordi den har overladet motor og da må du sammenlikne med en sierra med overladet motor og det er sierra cosworth (lykke til med og dra den med en orginal 240 tic)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by flesvik

sierra har mye mer moderne utseende og skal du sladde med en orginal bil er sierraen mye bedre enn 240. Bedre vektfordeling og krenger ikke så jævelig!!!! som 240.

Sierraen går også fortere enn en 240 pga at den er lettere. Det er ikke noe vits og komme og si at 240 tic går fortere fordi den har overladet motor og da må du sammenlikne med en sierra med overladet motor og det er sierra cosworth (lykke til med og dra den med en orginal 240 tic)

ingen som har sagt dette her i tråden her heller:rolleyes:

jeg er i helt enig med deg, folk må være surrebukker som sammenligner org. sirævva med 240 tic..

Lenke til kommentar
Del på andre sider