Gå til innhold

Da har jeg blitt eier av Honda Civic

stigare

Anbefalte innlegg

• Svar 213
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hellu...

har parklys i tillegg til angel eyesene...

bare husk å monter spenninsstabilisatorer på ringene.. Ellers så ryker de fort.. Har et par liggende hvis du vil ha.

hvordan kobler du for å få parklys i tillegg da? :rolleyes:

Jeg kjøpte lyktene brukt jeg. Av en som IKKE brukte spenningsregulatorer. Så ringene er øydelagt. Kjøper nye lykter senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ble enda bedre med de nye lyktene. Ser så kjedelig ut med de vanlige lyktene. Jeg har i allefall bestemt meg for å ha øyelokkene på min bil.

Så at du hadde oppdatert siden din med nye bilder forresten. Kjempefine bilder! Så det at Kid-A her på forumet anbefalte deg å sende bildene inn til foto.no for konkuranse. Det er litt av en ros å ta med seg videre fra en av norges beste bilfotografer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du er jaggume god til å ta bilder!

keen på å ta av min etterhvert el?

Ikke noe problem det. :)

Har ikke noe bra kamera engang. Så alle kan ta fine bilder.

Men må si jeg ble litt fornøyd med dette her da:

stigahonda9.JPG

Finner man riktig plass og at man tar da det er riktig lys ute så er det stor sjans for at bildene blir bra. :)

Men ja jeg kan jo alltids knipse litt jeg. Bare gøy det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det at Kid-A her på forumet anbefalte deg å sende bildene inn til foto.no for konkuranse. Det er litt av en ros å ta med seg videre fra en av norges beste bilfotografer.

hmmm..hvor har du fått høre / lest dette her? Finner det ikke noe sted jeg..

Hvilke bilde® er det som blir siktet til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal korrigere meg selv litt.

Jeg sa at Kid-A hadde sagt at du måtte melde bildene inn til foto.no, men jeg blandet deg og en annen. Men han roste deg for dine bilder i tråden under media forumet om tips fra Kid-A.

Her la du ut noen bilder som ikke er der lengere: her

Og her er svarene hans: her

Hadde vært interessant å fått se de bildene du hadde lagt ut der. For jeg likte som sagt de nye bildene dine av Civicen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal korrigere meg selv litt.

Jeg sa at Kid-A hadde sagt at du måtte melde bildene inn til foto.no, men jeg blandet deg og en annen. Men han roste deg for dine bilder i tråden under media forumet om tips fra Kid-A.

Her la du ut noen bilder som ikke er der lengere: her

Og her er svarene hans: her

Hadde vært interessant å fått se de bildene du hadde lagt ut der. For jeg likte som sagt de nye bildene dine av Civicen.

Ahh.. det der ja. La blandt annet ut noen bilder av gamlebilen min der også...

audia4.jpg men det er en heeeeeeeeelt annen fortelling. Nå er det fortellingen om den røde civic som pågår. :D

Lurer litt på om jeg skal prøve å tone rutene mine selv. Hørte på pris på toning nå. 5000,- for alle siderutene inkludert bakrute. Stiv pris spør du meg.

Nytt ratt må jeg kjøpe meg også. Kjedelig det interiøret i de japsebilene altså. :(

Må vel bli litt forbedringer etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er helt utrolig hvor kjedelig de er.

Litt OT. Var ute og testet Subaru Imprezza STI her om dagen. Den er GØRR kjedelig innvendig, bortsett fra stolene da. Og motoren da.... :D

Tenkte på å lage nye dørsider i min, og sidepaneler bak. Plage Cheron her på forumet litt med akkurat det. Ellers tenkte jeg å sette i stoler fra Peugeot 206 RC. Har tilgang på et komplett sett fra en vraket en. De bør passe inn. Kan bli bra det.

Tenkte også på toning som du, men har kommet til at det bare blir toning av bakruten, og ikke sidene. Tror det blir penest sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte på å lage nye dørsider i min, og sidepaneler bak. Plage Cheron her på forumet litt med akkurat det. Ellers tenkte jeg å sette i stoler fra Peugeot 206 RC. Har tilgang på et komplett sett fra en vraket en. De bør passe inn. Kan bli bra det.

Tenkte også på toning som du, men har kommet til at det bare blir toning av bakruten, og ikke sidene. Tror det blir penest sånn.

Har sportsstoler fra CRX i min så dem skal vel få sitte der. Gode seter.

Har jævli lyst på toning. Men koster så mye.

Må jo tone siderutene du også. Trenger ikke noe mørkt.

Bakruta orker jeg ikke gjøre noe med. Der har jeg rullgardin så den får duge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvis det er så lett så kan du ta deg en tur hit og så skal jeg da virkelig skaffe kasser med pils til deg.. ;)

Tar jo noen timer med riktig utstyr :) Men utrolig gøy når alt er ferdig! Har laga noen kickpanel i dørsidene til et par Civicer.. Samt et svært anlegg i en annen Civic her på forumet.... Skal jobbe med den i morgen forresten :)

Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider