X-ecutioner Skrevet September 19, 2004 Rapporter Share Skrevet September 19, 2004 Jaja.. etter en lang pause kommer jeg med en ny modd.. har ikke gjort så mye, men litt ihvertfall: Original: Mod: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet September 19, 2004 Rapporter Share Skrevet September 19, 2004 ganske bra med tanke på at du ikke har moddet noe på en evighet.. så litt tips... felgene er i feil hue..det vil si at de er i en annen farge enn bildet.... hvorfor har du farget blinklyset grønt??:rolleyes: resten er veldig bra...skal du begynne å modde onkli igjen eller er dette bare en gangs mod?? Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet September 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2004 Vet ikke om jeg orker å modde mer.. må konse på skole vettu;) Blinklyset er ikke grønt.. bare tøft:p og ja jeg vet om felgene.. bare gadd ikke mer:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg