Golferen Skrevet September 19, 2004 Rapporter Share Skrevet September 19, 2004 Hei jeg har nettopp kjøpt meg et 62mm ladehjul å da er jo orginal reima for kort på min g-lader Så jeg lurer på hvilken lengde det skal være på reima på 62mm ladehjul? Siter G60 freak! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet September 19, 2004 Rapporter Share Skrevet September 19, 2004 Originally posted by Golferen Hei jeg har nettopp kjøpt meg et 62mm ladehjul å da er jo orginal reima for kort på min g-lader Så jeg lurer på hvilken lengde det skal være på reima på 62mm ladehjul? Du skal ha en kortere... Den originale er for lang... Mindre hjul=kortere reim eller slipp.... Skaffer reimer. Har og stramme mekanisme (en litt feitere løsning) som erstatter demperen som sitter detr fra før... 40217291 eller erlend@volksport.no. PM leses hver fjerde skuddår. Og kom gjerne innom hvis du er i området! :) Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golferen Skrevet September 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2004 Originally posted by GolfG60Syncro Du skal ha en kortere... Den originale er for lang... Mindre hjul=kortere reim eller slipp.... Skaffer reimer. Har og stramme mekanisme (en litt feitere løsning) som erstatter demperen som sitter detr fra før... 40217291 eller erlend@volksport.no. PM leses hver fjerde skuddår. Og kom gjerne innom hvis du er i området! :) Hva er prisen på en reim ? klarer skaffe reim selv ser du det er derfor jeg bare ville vite lengden.. :) Har du butikk? hvor befinner den seg ? Siter G60 freak! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallye Skrevet September 20, 2004 Rapporter Share Skrevet September 20, 2004 Reim 68mm = 1635 Reim 65mm = 1625 Reim 62mm = 1615? Er ikke sikker men jeg skal ta å sjekke det opp tror det kan gå med 1625 reim... Begynner bilen din å ta form nå ? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golferen Skrevet September 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2004 Originally posted by Rallye Reim 68mm = 1635 Reim 65mm = 1625 Reim 62mm = 1615? Er ikke sikker men jeg skal ta å sjekke det opp tror det kan gå med 1625 reim... Begynner bilen din å ta form nå ? :) Ja bilen begynner å ta form den.. Noe gjenstår jo fortsatt.. men det gjør vell alltid det ;) Siter G60 freak! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallye Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Originally posted by Golferen Ja bilen begynner å ta form den.. Noe gjenstår jo fortsatt.. men det gjør vell alltid det ;) Ja det gjør vell i grunnen det ja :D Men lengden på reima er 1622mm det er bosch reim jeg fører vertfall så viss det er det du får god pris på så løp å kjøp! Ellers har jeg på lager :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg