Gå til innhold

Mp3 anlegg anbefalinger?

Ranger emnet

Puta

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er litt usikker på dette så jeg spør dere.

Jeg er kort sakt på jakt etter ett komplett anlegg for min '96 Mitshubitchi Carisma. Jeg ønsker å bruke mellom 10000 og 12000kr på den.

Jeg har primært lyst på en kjapp, enkel og grei mp3 spiller med en eller annen form for ekstern kontroll.

Jeg tenkte på en JVC KD-LH2000R, 2-veis høytalere foran med løs diskant, 3/4-veis høytalere i hattehylla, 4 kanals forsterker og bass pumpe. Hva mener dere om akkurat dette?

Hva ville dere valgt innen pris begrensningen?

Takk på forhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du er ute etter go`lyd så vil jeg anbefale å kjøpe en Pioneer MP3 spiller ,rockford fanatic frontsett og Rockford 4-kanals forsterker + en rockford 10" bass ,da har du ett anlegg som spiller fint.og du er innafor 10-12 tusen :) Det er sikkert flere merker som spiller like fint ,men personlig har jeg bare gode erfaringer med Rockford og pioneer sine produkter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en aiwa mp3 spiller nå...

det var en av de aller første mp3 spillerene som kom på markedet (2år siden?)...

kan ikke anbefale den (tror den finnes ennå) til andre enn de som skal oppgradere kun spilleren i et originalt anlegg..

Nå ser jeg på pioneer istedenfor... har byttet ut resten av anlegget med rockford fosgate.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en pioneer mp3 spiller.. 7400 tror jeg den heter.. 4998,- tror jeg det var for den. Den er veldig bra, og anbefales.. pioneer er GODE spillere generelt.. Med Alpine v12 5kanaler, 12" sub og et boston acoustic 4" sett foran, så har jeg OK lyd til 15000,-.....

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Originally posted by Villalobosen
Originally posted by bing

jaja jeg liker helst Alpine, og JBL best jeg

Det er kansje litt dyrt men da betaler du for kvalitet i vert fall

er det noen i dette landet som vet hvor jeg kan få tak i jbl GTI høytalere jeg trenger ny for mine røyk

nissan 200sx s13 med dump ventil og powerfilter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Villalobosen

er det noen i dette landet som vet hvor jeg kan få tak i jbl GTI høytalere jeg trenger ny for mine røyk

dra til sverige da. svinesund.. er et sånt langt varehus som har det der. ligger inni det hølet med alle de andre butikka der.

og like ved er det en "styling butikk" på biltema nivå

Benekter du fakta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider