m@ts Skrevet September 20, 2004 Rapporter Share Skrevet September 20, 2004 Ganske raa denne ja.. Siter Volvo 940 Lt 96 mod Opel Ascona b 77mod Volvo 240 87mod VW Caddy 86mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet September 20, 2004 Rapporter Share Skrevet September 20, 2004 Originally posted by Volvo-Lars Ser dere det jeg ser....flatnose grill å 86" panser.....gjennomført:cool: Edit: Han må har til passa 86" panseret til flatnose FEEET bil.. men pga lyktespylerne vil jeg tro det er en 86++ og at det er grillen han har tilpassa .. er vel enklest det ;) bare å forlenge litt ;) Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hayabuza Skrevet September 20, 2004 Rapporter Share Skrevet September 20, 2004 han har vell tatt innmaten fra en flatpanser grill og brukt ramma til en 86 grill han har jobba bra fordi han har fått på 86 panseret og kappa ut luft inntaket og byttet det ut med et 86 luftinntak... ikke værst Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
værstingen! Skrevet September 20, 2004 Rapporter Share Skrevet September 20, 2004 Originally posted by Mambo FEEET bil.. men pga lyktespylerne vil jeg tro det er en 86++ og at det er grillen han har tilpassa .. er vel enklest det ;) bare å forlenge litt ;) Se på torpedoen er to "luftinntak" betyr at det er en 86 eller senere, stemmer nok d ja.. Er der vanskelig å lage flatpanser grill av halvsnute ramma?? Så jo syykt deilig ut.. har også lyst på:D Siter Volvo 240, 1988, b230f (støvsuger), hvite blinkers, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hayabuza Skrevet September 20, 2004 Rapporter Share Skrevet September 20, 2004 fronten er 86++ ja.. men bilen er 79-83 vel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet September 20, 2004 Rapporter Share Skrevet September 20, 2004 er vel 86+ vel Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hayabuza Skrevet September 20, 2004 Rapporter Share Skrevet September 20, 2004 242'n ble vel ikke produsert lengre enn til 83 tror jeg. men har sett flere som har BYGD OM til 86 mod. kapper ut plata under frontruta og sveier og mikser.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zerox Skrevet September 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2004 Originally posted by Hayabuza 242'n ble vel ikke produsert lengre enn til 83 tror jeg. men har sett flere som har BYGD OM til 86 mod. kapper ut plata under frontruta og sveier og mikser.. Bare å bytte torpedo plata det ja... Siter You wash your VOLVO like it was your firstborn child, you tend to its needs like it was your own body, you protect it like it´s your family, then you drive it like you stolet it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Originally posted by Hayabuza 242'n ble vel ikke produsert lengre enn til 83 tror jeg. men har sett flere som har BYGD OM til 86 mod. kapper ut plata under frontruta og sveier og mikser.. stemmer.. er bakluken orginal? synest den så veldig rund ut.. kanskje bare den ser slik ut, uten lister? Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboperformance Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Nesten samme farge som min jo, bare mye blankere og finere i lakken! Siter Prosjekt Fenris: 242 TIC, 300 hk, 1. premie Ål-treffet 2006: http://http://www.bilforumet.no/prosjektforum/70808-turboperformance-volvo-242-project-fenris.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboperformance Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Nesten samme farge som min jo, bare mye blankere og finere i lakken! Originally posted by Volvo-Lars Bygd om til "86, bredda litt bak, sidepipes (støgt), Grupp A - bilene på midten av -80 tallet hadde side-pipes. Hva slags maskin sitter i denne bilen tro? Siter Prosjekt Fenris: 242 TIC, 300 hk, 1. premie Ål-treffet 2006: http://http://www.bilforumet.no/prosjektforum/70808-turboperformance-volvo-242-project-fenris.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Originally posted by Turboperformance Nesten samme farge som min jo, bare mye blankere og finere i lakken! Grupp A - bilene på midten av -80 tallet hadde side-pipes. Hva slags maskin sitter i denne bilen tro? jeg personlig, kunne tenkt meg sidepipes. Men da i en litt bedre utforming enn denne bilen. Ville i så tilfelle hatt det litt "usa stil", da med chrome rør som gikk langs kanalene. Problemet blir vel om det kanskje tar nedi? ville uansett hatt utløp på skrått, bakover.. dvs. at de skrådde mot bakhjulene, men gikk like langt ut som hjulene. tror det kunne vært litt tøft. sidepipes er forøvrig lovlig på 2 dørs 240, men ikke på 4 dørs.. (eksosutløp må være et visst antall cm fra vinduet som kan åpnes) Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius242R Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Bakluken er 86 typen Originally posted by DaButcher stemmer.. er bakluken orginal? synest den så veldig rund ut.. kanskje bare den ser slik ut, uten lister? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Originally posted by Old-Volvos-Never-Die Bakluken er 86 typen ja, men den virket ikek så "markert" som en vanlig bakluke. godt mulig det bare er litt dårlig eksponering på bildet. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Oktober 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 Originally posted by Turboperformance Nesten samme farge som min jo, bare mye blankere og finere i lakken! Grupp A - bilene på midten av -80 tallet hadde side-pipes. Hva slags maskin sitter i denne bilen tro? En 5er............... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg