Gå til innhold

Sentrallås, Audi 90 1986

Ranger emnet

skrangel

Anbefalte innlegg

Hmm

Har ikke så mye greie på 90'en, men det er vel ikke så mye forskjell på den og 80'en.

Bensin tanken står bak baksetene på gamle Audier så det går ikke an å komme til derfra.

Sentrallåset mitt tok og kvelden for en stund siden. Ble mye leting etter trykk/vakumpumpen før jeg til slutt fant den godt gjemt i bagasjerommet da gitt:) Den gangen var det en av ledningene som går fra låset (bryteren) på førerdøren ble slitt av ved overgangen fra dør til stolpe. Så før du går mer drastisk til verks så anbefaler jeg deg å sjekke ledningene dine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår