Jafo Skrevet September 20, 2004 Rapporter Share Skrevet September 20, 2004 Da var den borte, fine delebilen.. Going Going Gone hrmf, måtte til og med betale 600 kroner for å bli kvitt den, selv om jeg hadde fått muntlig beskjed om "bare komme".. "Miljøsaneringsgebyr" kalte han det... furtegebyr kaller jeg det ;) Men da kan jeg leve trygt uten at naboene tvangsinntauer den.. :) Og duverden så mye plass en bil i deler tar... :) Siter Mitsubishi Klubben, Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet September 20, 2004 Rapporter Share Skrevet September 20, 2004 næmmen er det ikke "eriks" du har vært innom;) Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jafo Skrevet September 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2004 jepp.. og duverden så fint det er med 4x4.. "dyttet" (ikke noe nært, men han kjørte ikke fra meg...) på en Terios (eller noe annet i den størrelsen ) opp rundvoldbakkene med bilen bakpå. bare å gi gass :) Siter Mitsubishi Klubben, Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daggy Skrevet September 20, 2004 Rapporter Share Skrevet September 20, 2004 RIP!!! Sjekket med en hogger her i Østfold (var det Østfold bildemontering, tro?) i forrige uke, og de tok imot svenskebiler uten gebyr. Kanskje tonen er litt annderledes når det er snakk om en temmelig ribbet versjon. Tror de får litt per kilo bil som dekker selve pressingen. Men det er vel delesalget som skal gi et lite overskudd? Siter 64 Thunderbird ht 390/C4 99 V70 2,0 propan 92 Space Wagon 7s 1,8 + delebil x-66 Mustang ht 289/C4 2* 91 Galant Gli 2,4/1,8 rip Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v|ncenT^ Skrevet September 20, 2004 Rapporter Share Skrevet September 20, 2004 Gratulerer med "endelig" å bli kvitt delebilen din Jafo =) Hmm, min står også og opptar plass... Går rundt å vurderer om jeg skal bygge den om til noe morro eller om jeg skal få solgt den med tilhørende GLI deler.... Vil jo helst ikke betale for å bli kvitt den =) Siter '93 Audi S2 Hybrid ! sZwei '86 Fiat Uno Turbo I.E "FerrUNO" '87 Audi 100 quattro - Banerigget Isbil ! [x2] Type 44 quattro avant + sedan [x]'91 Audi Coupe quattro20v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg