Gå til innhold

Nok en dekaltrimmer... :\

Ranger emnet

S-2000

Anbefalte innlegg

Rekordn min kommer dekaltrimma fra fabrikk så det så! I grillen står det tydelig GS, og i ræva: opel rekord berlina 2000. Hive på et type-r merke og gt-r og.... hmmm, vtec?:D lol

Hmm, fjerner vel heller alt... Kanskje et 2.0 16v merke i ræva en dag. Enten det eller 3.0.... Vel å merke med en av de motorene da!

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Dr_S

Ikke så verst den her heller...

IMG_3500.jpg

E36 325i...... :rolleyes:

Pøh!

Er ikke dette M3 bakfangeren da?

*ironi-mode on*

Da er det jo selvfølgelig en M3! Hvordan kan du tro noe annet, Dr_S! Din eplekjekke faen! ;)

*ironi off*

Mvh,

Eric/S-2000

-----------------

LOTUS driver

*signatur redigert pga regelbrudd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by JuIius

Det kunne gått under sterk tvil med ett M-emblem. Hvem sin bil er dette? Jeg trodde BMWCCN-medlemmer holdt seg for god til å dekaltrimme biler.

Tydeligvis ikke... Et hån at til og med seriøse eiere som sagt dekaltrimmer bilene sine..

Er man en liten pjokk på 18 som er desp etter å få attention, så kan jeg kanskje se hvorfor eiere av litt mer shabby biler slenger på merker på bilene sine osv for å lure "vanlige mann i gata"...

Men når man har investert 200-600k i bil burde man så absolutt holde seg for god til å dekalmtrimme og dermed ødelegge bilens "image" i mine øyne...

Uansett, dekaltrimming er en synd! Måtte alle snart stoppe!

Mvh,

Eric/S-2000

-----------------

LOTUS driver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mad_Maxx

Corolla Type-R TRD Special VTEC GT-R GTi-R Turbo Kompressor M5 Cosworth V-Spec II Nitro Lotus Carrera :D

Haha, you ain't got nothing... Jeg vil ha Corolla Type-R TRD Special VTEC GT-R GTi-R Turbo Kompressor M5 Cosworth V-Spec II Nitro Lotus Carrera SIGNED EDITION!

Da vinner jeg alle premiene på biltreffa... hoho

Mvh,

Eric/S-2000

-----------------

LOTUS driver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja gutta....Jeg har trimma Corollaen i det siste, så nå kjører jeg en Corolla Type-R TRD Special VTEC GT-R GTi-R Turbo Kompressor M5 Cosworth V-Spec II Nitro Lotus Carrera TVR WRC 4x4 Nismo Mugen Fensport Mazdaspeed Intercooler, og banker dere HVOR som helst og NÅR som helst!

Siden bilen er en sleeper, så legger dere nok ikke merke til meg når jeg passerer dere, for det gjør jeg, passerer dere yodude

- '11 Lexus CT 200h
- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]
- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]
- '84 Toyota Corolla [Kondemnert]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by bmw-bergen

Hadde han kun hatt ///M og ikke ///M3 hadde det vært greit etter mitt syn...

Greit nok, men vil det si at jeg i mitt tilfelle kan investere i Gti/Vr6 interiør og "fangere" og dermed sette på et Gt merke?

Merker som Gt, M osv sier jo hvilken modell bilen er, det blir jo fortsatt ikke en M-tech selv om man flytter over deler og et merke. Samme blir det jo om denne personen setter inn en M3 motor, det er fortsatt ikke en M3.

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by B.T.i

Greit nok, men vil det si at jeg i mitt tilfelle kan investere i Gti/Vr6 interiør og "fangere" og dermed sette på et Gt merke?

Merker som Gt, M osv sier jo hvilken modell bilen er, det blir jo fortsatt ikke en M-tech selv om man flytter over deler og et merke. Samme blir det jo om denne personen setter inn en M3 motor, det er fortsatt ikke en M3.

om man kjøper full M-tech pakke, all plastikken osv følger det med et M-emblem. M3 derimot, er noe annet. GTi også.

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider