Mad_Maxx Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Rekordn min kommer dekaltrimma fra fabrikk så det så! I grillen står det tydelig GS, og i ræva: opel rekord berlina 2000. Hive på et type-r merke og gt-r og.... hmmm, vtec?:D lol Hmm, fjerner vel heller alt... Kanskje et 2.0 16v merke i ræva en dag. Enten det eller 3.0.... Vel å merke med en av de motorene da! Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Jeg skal gjøre om Corollaen min til Corolla Type-R TRD Special VTEC GT-R GTi-R Turbo Kompressor!! Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Originally posted by mabbutt Jeg skal gjøre om Corollaen min til Corolla Type-R TRD Special VTEC GT-R GTi-R Turbo Kompressor!! Corolla Type-R TRD Special VTEC GT-R GTi-R Turbo Kompressor M5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 22, 2004 Rapporter Share Skrevet September 22, 2004 Ikke så verst den her heller... E36 325i...... :rolleyes: Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet September 22, 2004 Rapporter Share Skrevet September 22, 2004 Type- Rice;) greit å ha det på en R honda men på allt annet:rolleyes: Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet September 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2004 Originally posted by Dr_S Ikke så verst den her heller... E36 325i...... :rolleyes: Pøh! Er ikke dette M3 bakfangeren da? *ironi-mode on* Da er det jo selvfølgelig en M3! Hvordan kan du tro noe annet, Dr_S! Din eplekjekke faen! ;) *ironi off* Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet September 23, 2004 Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 Originally posted by Dr_S Ikke så verst den her heller... E36 325i...... :rolleyes: Det kunne gått under sterk tvil med ett M-emblem. Hvem sin bil er dette? Jeg trodde BMWCCN-medlemmer holdt seg for god til å dekaltrimme biler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet September 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 Originally posted by JuIius Det kunne gått under sterk tvil med ett M-emblem. Hvem sin bil er dette? Jeg trodde BMWCCN-medlemmer holdt seg for god til å dekaltrimme biler. Tydeligvis ikke... Et hån at til og med seriøse eiere som sagt dekaltrimmer bilene sine.. Er man en liten pjokk på 18 som er desp etter å få attention, så kan jeg kanskje se hvorfor eiere av litt mer shabby biler slenger på merker på bilene sine osv for å lure "vanlige mann i gata"... Men når man har investert 200-600k i bil burde man så absolutt holde seg for god til å dekalmtrimme og dermed ødelegge bilens "image" i mine øyne... Uansett, dekaltrimming er en synd! Måtte alle snart stoppe! Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 23, 2004 Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 Kan nevne at bilen hadde komplett M3 interiør i skinn, M ratt og M girkule...Men 325i speedo.... Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-36 burnout Skrevet September 23, 2004 Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 Originally posted by Dr_S Kan nevne at bilen hadde komplett M3 interiør i skinn, M ratt og M girkule...Men 325i speedo.... Hadde han kun hatt ///M og ikke ///M3 hadde det vært greit etter mitt syn... Siter Current Car: 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet September 23, 2004 Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 Originally posted by JuIius Corolla Type-R TRD Special VTEC GT-R GTi-R Turbo Kompressor M5 Corolla Type-R TRD Special VTEC GT-R GTi-R Turbo Kompressor M5 Cosworth V-Spec II Nitro Lotus Carrera :D Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet September 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 Originally posted by Mad_Maxx Corolla Type-R TRD Special VTEC GT-R GTi-R Turbo Kompressor M5 Cosworth V-Spec II Nitro Lotus Carrera :D Haha, you ain't got nothing... Jeg vil ha Corolla Type-R TRD Special VTEC GT-R GTi-R Turbo Kompressor M5 Cosworth V-Spec II Nitro Lotus Carrera SIGNED EDITION! Da vinner jeg alle premiene på biltreffa... hoho Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet September 23, 2004 Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 Jaja gutta....Jeg har trimma Corollaen i det siste, så nå kjører jeg en Corolla Type-R TRD Special VTEC GT-R GTi-R Turbo Kompressor M5 Cosworth V-Spec II Nitro Lotus Carrera TVR WRC 4x4 Nismo Mugen Fensport Mazdaspeed Intercooler, og banker dere HVOR som helst og NÅR som helst! Siden bilen er en sleeper, så legger dere nok ikke merke til meg når jeg passerer dere, for det gjør jeg, passerer dere yodude Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet September 23, 2004 Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 Originally posted by bmw-bergen Hadde han kun hatt ///M og ikke ///M3 hadde det vært greit etter mitt syn... Greit nok, men vil det si at jeg i mitt tilfelle kan investere i Gti/Vr6 interiør og "fangere" og dermed sette på et Gt merke? Merker som Gt, M osv sier jo hvilken modell bilen er, det blir jo fortsatt ikke en M-tech selv om man flytter over deler og et merke. Samme blir det jo om denne personen setter inn en M3 motor, det er fortsatt ikke en M3. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 23, 2004 Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 Originally posted by B.T.i Greit nok, men vil det si at jeg i mitt tilfelle kan investere i Gti/Vr6 interiør og "fangere" og dermed sette på et Gt merke? Merker som Gt, M osv sier jo hvilken modell bilen er, det blir jo fortsatt ikke en M-tech selv om man flytter over deler og et merke. Samme blir det jo om denne personen setter inn en M3 motor, det er fortsatt ikke en M3. om man kjøper full M-tech pakke, all plastikken osv følger det med et M-emblem. M3 derimot, er noe annet. GTi også. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg