Gå til innhold

"Råkjørte" i 150 med Ferrari..

Ranger emnet


Peugeot4sale

Anbefalte innlegg

Leste på VGnett om en som hadde råkjørt i 150 km.t med en Ferrari :D :D hohohohoh ... jaja, råkjøring gjennom en tunnel uten svinger en hel mil burde jo straffes med henging !!??

 

at det er mulig, regner med at mange unger og gamle folk svevde i livsfare.. og tenk på faren for at dyr skulle hoppe foran bilen og dø...

 

link til desperadoen

1996 Peugeot 605 SRDTX 2,5 Turbo Diesel

(160hk/320NM).. Greenfilter, Chip (155), vannkjølt intercooler (ombygget), bygger om eksosanlegget til 2,5" med 2x2" ut nå (uten cat) finjustert Dieselpumpe, .. (målet er 180hk+ og 380NM+) Går godt opp til 220 km.t (speedofeil kun 3% målt med GPS)..

17" OZ Racing byttes mot 18" eller større!! kan betale mellomlegg.. Bolts: 5x108 (Peugeot)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by BMW!!! (sol.no)

Leste på VGnett om en som hadde råkjørt i 150 km.t med en Ferrari :D :D hohohohoh ... jaja, råkjøring gjennom en tunnel uten svinger en hel mil burde jo straffes med henging !!??

 

at det er mulig, regner med at mange unger og gamle folk svevde i livsfare.. og tenk på faren for at dyr skulle hoppe foran bilen og dø...

 

link til desperadoen

Ja du hvet steinaldernorge, herregud

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke sånn at man kan velge mellom fengsel og en liten bot eller en kjempestor bot.

 

Ikke for å skjære alle over en kam. Kan jo hende han har lån til oppover øra. Men hvis han er en "vanlig" ferrari eier. Så har han vel råd til en større bot.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lærdalstunellen er faktisk 2,5 mil bare for å få det sagt......

Har kjørt gjennom der mangen ganger, og har store problemer med å holde fartsgrensen, men det har jo seg slik at det er ofte kontroll der inne så det er vel best og holde sog til sånn ca. 80!

ble faktist forbikjørt av en politi i sivilbil der inne for en tid tilbake, jeg holdt ca. 85-90.........kjedli at de kan kjøre fort men ikke vi......

Civicen er solgt, og 2002 Seat Leon 1,8 20vt er innkjøpt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dr_S

Fordi det er tunnell, er det grovere....er vel pga det er lettere å miste kontrollen i en tunnell, og det er ikke alltid beste /siktlysforhold. Jeg liker ikke å kjøre fort i tunnell...

 

har du noen gang kjørt en Ferrari? i 150 km.t så er den omtrent like stabil som en standardbil er i ca 80 km.t. Og Ferrarien bremser mye fortere opp en standardbilen, selv fra 150 km.t kontra 80 på standardbilen.. jajaja

 

Jeg synes tunneler er perfekte å kjøre fort i :)

1996 Peugeot 605 SRDTX 2,5 Turbo Diesel

(160hk/320NM).. Greenfilter, Chip (155), vannkjølt intercooler (ombygget), bygger om eksosanlegget til 2,5" med 2x2" ut nå (uten cat) finjustert Dieselpumpe, .. (målet er 180hk+ og 380NM+) Går godt opp til 220 km.t (speedofeil kun 3% målt med GPS)..

17" OZ Racing byttes mot 18" eller større!! kan betale mellomlegg.. Bolts: 5x108 (Peugeot)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by BMW!!! (sol.no)

 

har du noen gang kjørt en Ferrari? i 150 km.t så er den omtrent like stabil som en standardbil er i ca 80 km.t. Og Ferrarien bremser mye fortere opp en standardbilen, selv fra 150 km.t kontra 80 på standardbilen.. jajaja

 

Jeg synes tunneler er perfekte å kjøre fort i :)

 

Nei har ikke kjørt en Ferrari. 150 km/t er 150 km/t uansett. Selv om Ferrari både akselerer raskere og bremser hardere. Hvilken Ferrari har du testet da?

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår