Gå til innhold

snart ny lakk, farge forslag?

Ranger emnet

Heggis

Anbefalte innlegg

hei, har nettopp fått beskjed om at bilen min skal lakkeres.. og da lurer jeg på hvilken farge som passer. Bilen er en 240(4) fra 86 nå sølvgrå uten noe ekstra styling.. har en vinge thats it. vurderer og kjøre samme sølvfargen som jeg har nå.. men har lyst til og vise meg litt mer frem på en orntelig måte. felger har jeg heller ikke _ENDA_ (har 740 turbo felgene...) som kommer til og bli brukt som vinterfelger denne sesongen.

så da spør jeg litt om hjelp, bilder hadde vært fint =)

vist det finnest mange andre tråder om dette (ang. 240&lakk) så bare send en pm eller skriv i trådn

mvh

Stian F. Helgesen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes et hav av kule farger på Volvo: Hell-green, sort, Kawagrønn, RS-blå, orange, Lazerblå etc., MEN fordi bilen din er sølvgrå fra før ville jeg absolutt valgt det igjen for å slippe alt arbeide med å lakkere inni dører, motorrom, under panser etc.

Det finnes mange HERLIGE varianter av sølvgrå met., mange nye sølvfarger på nyere biler (Volvo, Mercedes og BMW)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Turboperformance

Det finnes et hav av kule farger på Volvo: Hell-green, sort, Kawagrønn, RS-blå, orange, Lazerblå etc., MEN fordi bilen din er sølvgrå fra før ville jeg absolutt valgt det igjen for å slippe alt arbeide med å lakkere inni dører, motorrom, under panser etc.

Det finnes mange HERLIGE varianter av sølvgrå met., spesielt på nyere biler (Volvo, Mercedes og BMW)!

Han kan jo også ha en fargekombinasjon av feks. sølvgrå og blå-metallic.. noe ala v70r fargeskjema.

W0140_big.jpg

ellers, ferarri rød er min favoritt, men mye jobb å bytte farge ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser ut som det blir en form for sølvgrå eller gullbronse sak.. litt mørkere en den som s60 har.. (vist dere har sett.. sikkert mange andre biler også som blir levert i ca den fargen)

time will show.. takk for noen forslag.

delte farger er kult.. men tror ikke dette er tingen for en bil uten styling.. hvor skulle jeg delt ? ;)

Mvh

Stian

Lenke til kommentar
Del på andre sider