Heggis Skrevet September 20, 2004 Rapporter Share Skrevet September 20, 2004 hei, har nettopp fått beskjed om at bilen min skal lakkeres.. og da lurer jeg på hvilken farge som passer. Bilen er en 240(4) fra 86 nå sølvgrå uten noe ekstra styling.. har en vinge thats it. vurderer og kjøre samme sølvfargen som jeg har nå.. men har lyst til og vise meg litt mer frem på en orntelig måte. felger har jeg heller ikke _ENDA_ (har 740 turbo felgene...) som kommer til og bli brukt som vinterfelger denne sesongen. så da spør jeg litt om hjelp, bilder hadde vært fint =) vist det finnest mange andre tråder om dette (ang. 240&lakk) så bare send en pm eller skriv i trådn mvh Stian F. Helgesen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet September 20, 2004 Rapporter Share Skrevet September 20, 2004 Lakker den dødsgrå, med bredda kromma 15" originalfelger og laaav;) Har du sett den gamle til TTR, så skjønner du. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet September 20, 2004 Rapporter Share Skrevet September 20, 2004 ;) ;) ;) Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggis Skrevet September 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2004 hehe, veit ikke helt om jeg har lyst på slike shelby striper osv.. har du bilde av TTR volvoen ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboperformance Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Det finnes et hav av kule farger på Volvo: Hell-green, sort, Kawagrønn, RS-blå, orange, Lazerblå etc., MEN fordi bilen din er sølvgrå fra før ville jeg absolutt valgt det igjen for å slippe alt arbeide med å lakkere inni dører, motorrom, under panser etc. Det finnes mange HERLIGE varianter av sølvgrå met., mange nye sølvfarger på nyere biler (Volvo, Mercedes og BMW)! Siter Prosjekt Fenris: 242 TIC, 300 hk, 1. premie Ål-treffet 2006: http://http://www.bilforumet.no/prosjektforum/70808-turboperformance-volvo-242-project-fenris.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Originally posted by Turboperformance Det finnes et hav av kule farger på Volvo: Hell-green, sort, Kawagrønn, RS-blå, orange, Lazerblå etc., MEN fordi bilen din er sølvgrå fra før ville jeg absolutt valgt det igjen for å slippe alt arbeide med å lakkere inni dører, motorrom, under panser etc. Det finnes mange HERLIGE varianter av sølvgrå met., spesielt på nyere biler (Volvo, Mercedes og BMW)! Han kan jo også ha en fargekombinasjon av feks. sølvgrå og blå-metallic.. noe ala v70r fargeskjema. ellers, ferarri rød er min favoritt, men mye jobb å bytte farge ja.. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggis Skrevet September 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 ser ut som det blir en form for sølvgrå eller gullbronse sak.. litt mørkere en den som s60 har.. (vist dere har sett.. sikkert mange andre biler også som blir levert i ca den fargen) time will show.. takk for noen forslag. delte farger er kult.. men tror ikke dette er tingen for en bil uten styling.. hvor skulle jeg delt ? ;) Mvh Stian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg