kinx Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Overhodet ikke min smak, hater stylede "familiebiler" :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Litt av poenget med denne bilen er jo at hjulene var små, det var jo tøft. En vag som virkelig skiller seg ut. Ble litt skuffa da jeg klikka på tråden. Trodde jeg skulle få se en Wolkswagen Variant :) de er tøffe. Stor jobb som er gjort med skjermbuene der, ikke verst. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Hjulkapsler fra clas olsson ja...dere vet virkelig hva dere snakker om...griselekker bil det der. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Originally posted by Granada3.0GL Fire, så ut som noen billige krom-blekk-kapsler fra chlas ohlson, dessuten, verst av alt, det så ut som en volkswagen, bad-looken så bra gjort ut, men så likelvel hjemmelaga ut. Var heldigvis ikke kamei-grill på den da.... Hvordan en som kjører granada kan uttale seg slik som dette forblir for meg et mysterium. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboCG Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Er det en som er blåst i skallen er det jo deg... Kan da ha en mening samme hvordan bil man kjører. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Originally posted by TurboCG Er det en som er blåst i skallen er det jo deg... Kan da for ha en mening samme hvordan bil man kjører. Og den holdningen kan du holde for deg selv. Personlig synes jeg det ble litt rart med de hjulene.. men vet ikke helt hva. Bra gjennomført bil var det i alle fall! Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboCG Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Jeg som har dårlig holdning faktisk... ...(slettet pga sikkert ingen som skjønner hva jeg mener uansett. ) Skjønner at man må kjøre "fin" bil for å ha lov til å ha en mening på dette forumet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelman Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 På`n igjen... boxing Har det ikke vært nok krangling om sånne ting på forumet før..? unødvendig å hisse seg opp over sånne ting mener nå jeg... Synes bilen var fin i hvertfall, men det er kanskje et par småting som kunne vært annerledes... brom brom Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Sett penere Passater.... Rett fra forhandler. Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Originally posted by DeeLuxe Hvordan en som kjører granada kan uttale seg slik som dette forblir for meg et mysterium. Latterlig er det du er. Hvorfor skal ikke han ha meninger om biler om selv om kan kjører granada? hva har det med saken å gjøre?! Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitrofish Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 seks. Siter - 92 BMW 318iS - 86 Sierra iS - "SR5000" -prosjekttråd her 4sale - 86 Sierra iS - prosjekt? - 98 323i Coupe banebil - 83/87 Audi 200 TQA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 helt forferdelig stygg passat... huff... Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Originally posted by Cozzie Tre.. :) Jo mere vi er sammen, jo sammen, jo sammen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatsu Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 den der var ikke heeelt min greie... lol men så lenge eieren er fornøyd, så spiller vel ikke det noen rolle.. ;) blir litt for "kald" for min smak..:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Sweet clean bil! Er 100% for tyskstuket. Har innhandla 16x8 rial wannabe bbs felger med innpress på 20 til senatorn. Litt lavere dekkprofil (er 205 55, skal ha 205 45) så blir det bra med senking og valsing :) Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg