Gå til innhold

Feit kadett til 2.000kr

Ranger emnet

rdl

Anbefalte innlegg

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by vagen

"disel boys" ?? Mener ikke "diesel" som i drivstoffet altså?

ja som i disel power..

det er forskjel på de lusne japse poni kreftene deres...

Cosworth have the real stuff:D :D

neida er ikke menningen å plage dere.......:)

- BMW 318i 00' aerodynamic http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=68740

x toyota carina e 2,0

x opel kadett gsi

http://www.dekklageret.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kpkp

virker nesten som om du har blitt utkonkurrert av en honda på veien, siden du plages av så sure miner!? ;)

eller er du alltid så possitiv?

du eier trossalt jaspe selv, så jeg syns du bør passe på hva du sier!

Sa ikke noe negativt. Sa bare at hvis han klistrer noen TYPE-R merker på bilen og setter på noen LEXUS lys så kjøper noen fra honda miljø'et bilen.

Dette spiller på det faktum at mange svake sjeler som så fast&the fucking stupid måtte ha seg en honda. og lexus lys. og type-r merker. Er vel ingen vits å hakke på MEG fordi honda miljøet er gjennomsyret av lexus lys vel?

Og...er det ikke en honda det er bilde av i avataren din? Føler deg kanskje litt truffet du da. Sannheten er vond. Skjønner det.

Hei, TAPE-R: Denne post'en -- FREE BUMP! :-) hahahahaha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vagen: HAHA! du er gøy du... jeg var så uheldig at det var montert lexus lys på min da jeg kjøpte den... alle type R merkene er fjernet, og lyktene skal skiftes til originale! altezza er ikke min smak, men det er smak og behag!

[x]86 sierra is *knust*

[x]94 Civic lsi *solgt*

[x]82 Mazda 929 *Rast* (vinterbil)

Nå 98 Integra R

Henger du så vidt med til 6000rpm kan du glemme å følge med resten av veien til 9000rpm! :hello:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ^Integra_R^

vagen: HAHA! du er gøy du... jeg var så uheldig at det var montert lexus lys på min da jeg kjøpte den... alle type R merkene er fjernet, og lyktene skal skiftes til originale! altezza er ikke min smak, men det er smak og behag!

Akkurat der så hevet du min mening om folk med honda :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok sant at det er mange av oss i hondamiljøet som liker altezza o.l. men vi er nok ikke akkurat de verste vil jeg tørre å påstå.. mener jeg møter minst fire vw golf hver dag som har altezza og vinger +++.

Men nå tror jeg ikke denne kommentaren var ment som et hån mot hondamiljøet, men heller bare for å dra frem et poeng! og godt var det også! Nå vet nok de fleste min mening om glorete blingbling ting på biler, men for all del! dere som liker dette må for all del bare stå på!

Btw: Jeg skulle gjerne hatt den bilen, men leter heller etter en som er eu-godkjent og greier slik at jeg kan ha den hele vinteren uten å måtte få den godkjent... trenger skilter ser du! Si fra om dere vet om noe folkens! jeg begynner å bli desperat her

[x]86 sierra is *knust*

[x]94 Civic lsi *solgt*

[x]82 Mazda 929 *Rast* (vinterbil)

Nå 98 Integra R

Henger du så vidt med til 6000rpm kan du glemme å følge med resten av veien til 9000rpm! :hello:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by cossigjengen

Cosworth have the real stuff:D :D

Og hvor mange kroner og hvor mange timer har ikke du skrudd for å få 'the real stuff' ?

Og hvor lang tid tar det før du må skru fordi noen har røket?

Har et par kompiser med cosworth, så jeg vet hva det innebærer..

92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler.

..:: Honda Power ::..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Chr|z

Og hvor mange kroner og hvor mange timer har ikke du skrudd for å få 'the real stuff' ?

ja dt e litt skruing

- BMW 318i 00' aerodynamic http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=68740

x toyota carina e 2,0

x opel kadett gsi

http://www.dekklageret.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Chr|z

Skruing (ehh toppaknig bytting, vell) gir bare en mulighet til å trimme mer :D

Var mye morsommere å mobbe cossier før jeg selv måtte begynne å bytte x antall toppakninger i året :rolleyes:

1966 Pontiac Catalina 421 Tri Power

1974 Pontiac Catalina Safari Wagon

1975 Pontiac Trans AM prosjekt

1977 Pontiac Catalina Safari Wagon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

offtopic sier du? hæ?

Originally posted by cossigjengen:

ja som i disel power..

han mente at diesel er med I-E ikke bare I..

feil i domenet deres også :D

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider