Gå til innhold

Haman-bmw

Ranger emnet

Duck

Anbefalte innlegg

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Var innom shariff i sommer (og kjøpte meg noen 19" felger og dekk, som har blitt en vane hver sommer :)) og spurte han om ryktene at BMW'n hans var solgt og at han har kjøpt SKYLINE.

Fikk beskjed da at det er BULLSHIT ivertfall.

Men om han har solgt den etter sommeren...who knows. Håper det blir en tur innom til sommeren for å handle nye felger igjen, så kan høre da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en haman 745i på statoil på furuset for en time siden ca. Er ikke sikker på om det var den samme, felgene og sånt var like. Men det er vel standard haman felger. :)

Snakka et par ord med han karen som kjørte den, rett over 400 gamp i den nå sa han. CF registrert MENER jeg den var. Er ikke 100% sikker på akkurat det. Karen snakka svorsk. Hadde ikke med meg no kamera, så jeg fikk ikke tatt bilde. :(

Noen som vet om det er samme?

fotoklubben - member #4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Stod på Nationaltheateret og ventet på bussen(133 i 90 sone hehe) her for lenge siden, da jeg hørte et brøl nedi gata og så det digre beistet av en bil komme i sladd oppover gata, og min umiddelbare reaksjon var å trekke på smilebåndet...

synes hele bilen ser ut som et gigantisk oppjugla romskip, jeg er vanligvis ganske glad i styling, men å style en sånn bil blir bare snodig....menmen, det er nå min mening:D

***Orji***

1991 E34 M5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har vel tusla en god del ganger igjennom Lillestrøm i løpet av året i allefall. Gjerne flust med folk ombord. Akkurat som om han viste den fram for interesserte kjøpere ellerno.

Spesielt en gang jeg var hos sharif etter nye dekk i juli.

Han pratet med en fyr og spaserte en tur ut til romskipet for å diskutere alt mulig som bl.a brølene kommende ut av "pipene".

Plutseli la han inn reversen for å stelle seg midt på park. plassen for å legge igjen en god porsjon dekk på asfalten.

Menne jeg kan nok skjønne hvorfor akkurat han ikke var så redd for å svi av et par p-zero dekk da:cocain:

- 98' Saab 9-5 2.3t

x 97' e39 523i

x 89' Camry 2.0 xli

x 83' 240 (Julesleda)

Smoking tyres can seriously damage your wealth!

Lenke til kommentar
Del på andre sider