Gå til innhold

Min 1992 Modell Passat 1.9 TDK

Ranger emnet

Cheron

Anbefalte innlegg

Originally posted by Cheron

Null rust, ingen mangler, eu godkjent til 2006 i juli, siste service på bilen i august, alle servicer fulgt på Møller, kilometer stand var 149 000 da jeg kjøpte den...

Det er jo helt rått ;) Da bør jeg klare å prutte denne ned littegrann . Er skikklig sugen på en TDi.

Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges!

AutoDB AD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Må plage deg litt til desverre. Fikk svar på mailen, kan se ut som jeg kan klare å få denne for 22.000,-

Men stusser litt på dette.

ok. men d er noen ting du bør vite om bilen.. servoen er ikke bra på den...det må gjøres noe med den. Har ingen anelse om hva det evt. kommer til å koste.. Det er ikke så galt at du ikke kan kjøre bilen ned til risør, men da må du huske å fylle servo olje med jevne mellomrom.

Fikk undersøkt litt selv og fikk vite at det kan være 3 ting som kan være galt. Det kan være en sprukken slange, servopumpa eller tannstangen, hørte at dersom det var tannstangen så ville det bli dyyyrt.

Vet du noe om dette når det gjelder slitedeler og hva som skal til eller hva som er sjansen for at det er nettopp den som er gåen ?

Litt surt å reise langt for en bil med defekt tannstang

Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges!

AutoDB AD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 8 months later...

Kanskje på tide å oppdatere her litt mon tro...

Har ikke skjedd så mye siden sist, men, i går ble den senka... Det hjalp. Ble mye finere å se på!

Byttet til 94 modell fjærbeinslager og skåler. Og vips var den 55-40 :) Skal få tatt litt bilder så fort regnet har gitt slipp....

Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny og ny.. Hatt den et års tid.. Men ikke gjort noe med den det siste halve året.. Alt av penger og tid har gått til cab prosjektet..Men nå skal Passaten få litt omsorg. Nye dempere, hjul-lagre, og litt service.. Har kjørt 45 000 km siden jeg kjøpte den i september 2004 :D

Felgene er 7.5x16 Sigma... Med 205-45-16 Avon dekk... Helt greit. Senket med 40-40 fjører fra Autospar... Funker det og :) Men har byttet fjærbeinslager osv til en 94 modell, får den litt lavere foran da... Er 1.5 cm forskjell på 94 modellen og de som er til min bil.. Helt grei senking på en gammal dieselkvern :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

På grunn av familieforøkelse vurderer jeg å selge bruksbilen min, evt få den byttet inn i en stasjonsvogn for å få plass til 2 barn og 2 hunder. Da blir denne sedan passaten en smule for trang og upraksis.

Om noen vil ha en billig bruksbil i god stand, spør om mer info :)

Noe data om bilen:

190 000 km

1 mnd gamle sommerdekk ( 205/45/16 )

Vinterdekk

Senket 55-40

Hengerfeste

El. soltak

CD-spiller

0.5 på blanda kjøring

EU-godkjent frem til sommer 06

Veiavgift betalt

Fri for rust

Er sikker mye annet som jeg har glemt, men primært så ønsker jeg å bytte bilen i en 35i stv. Om det er diesel eller bensin er uvesentlig.

Ta kontakt om noen er interessert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider