Norsmurf Skrevet Desember 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2002 Jeg vil bare si R.I.P! Alle kjører gris innimellom. noen gjør det på feil sted og på feil tidspunkt. med litt ekstra uflaks i lomma, får det døden som følge.. blame staten som ikke bygger ordentlige veier.. det er jeg enig i.. Siter Ford Sierra 2.0CL '88 X - BMW 320i 86' "Stovner Edition" X - Peugeot 605 Sli 2.0i '90 X - Ford Sierra XR4x4 2,8i '86 X - Ford Sierra sedan 2.0i '89 X - Ford Granada 2.3L '83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Desember 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2002 R.I.P Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi coupe Skrevet Desember 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2002 Originally posted by Otto von Bismarck Det er/var en S6. du tar feil det var en A6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Desember 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2002 Hrm hrm, det er ikke 100% veiene sin skyld.Det finnes alltid en eller annen person(idiot) som klarer å kjøre galt selv om veiene er delt med både autovern og betong.Det er som oftest sjåføren sin skyld og det å skylde i hovedsak på veiene blir en for lett måte å overføre skyld på.Jeg er absolutt enig i at veiene i Norge kan bli bedre hvis politikerene hadde gjort jobben sin, men i hovedsak ligger problemet hos holdningene til brukerene av veinettet.Det må en holdningsendring til samtidigt med at veinettet bør/må bli bedre. Uansett så var dette nok en tragisk ulykke som kunne vært unngått hvis både veien hadde vært bedre og sjåføren hadde holdt seg for god til å eventuelt leke på glatt føre i trafikk. R.I.P Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Desember 4, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2002 Originally posted by audi coupe du tar feil det var en A6 Jeg syns jeg skimter restene av en sort varebil med utbygd støtfanger og skjermer samt reflektorer a la S6. Jeg vil tro det er snakk om en V8, men jeg kan ta feil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|PsYcHo| Skrevet Desember 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2002 Originally posted by audi coupe du tar feil det var en A6 hvorfor hadde den da S merke i grillen ? Siter <-- Drive as hell before the devil gets you --> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi_s4 Skrevet Desember 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2002 Kamei grill ikke noe s merke der.Den har fanger og lykter fra s. Siter S2 coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coopervan Skrevet Desember 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2002 R.I.P Siter 1973 Mini Van 1988 Pug 405 MI16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet Desember 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2002 Originally posted by Otto von Bismarck Hvorfor tror du denne tråden ble opprettet, for å håne den avdøde? Unskyld meg, men har jeg i det hele tatt sagt det? NEI! Bare glem det! jezuz. ^Å^ R.I.P. ^Å^ Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Desember 4, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2002 Jeg husker ikke om du har sagt det. Men mitt spørsmål var uansett retorisk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet Desember 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2002 RIP kanskje vi skulle begynne å gå i begravelsen til traffikkoffre alle sammen. Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Desember 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2002 Står en tråd på be-4-you om dette oxo, en som kjenner han..: ikke noe dophue nei, 32 år fra Alvdal med nyfødt unge og PEN kone...nytt hus og mye gjelg og det VAR en A6..med S-grill.. http://www.be-4-you.com/ R.I.P. Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØysteinSlåke Skrevet Desember 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2002 R.I.P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg