Gå til innhold

Kappkjøring på E6 endte katastrofalt

Ranger emnet

Otto von Bismarck

Anbefalte innlegg

• Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Calib'R

dumt at VG skal si at det var kappkjøring uten at de er sikre på det. Da blir bare Streetracingen satt i et enda dårligere lys.

VG har jo og skrivd at det var en A6 titt litt nermere i grillen på bilde av den audien.. syns jeg skimter et S merke der jeg..

og grønne skilter hadde den og.

Jurnalister er vel ikke de som har mest peil på bil eller hva omstendighetene er altid.. de skriver det som paser dem og selger best..

No lignened skjedde meg for en tid tilbake og . heldig vis taraff jeg bare en lysstolpe og jeg drev hvertfall ikke med kappkjøring.

En ting skal være sikkert at vi alle går vel rundt og sier til oss selv at dette skjer ikke meg.. vel før eller siden så gjør det nok det..

Kondolerer til de som måtte kjenne den karen i audien A6 (S6)

<-- Drive as hell before the devil gets you -->

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Calib'R

dumt at VG skal si at det var kappkjøring uten at de er sikre på det. Da blir bare Streetracingen satt i et enda dårligere lys.

Ja, desverre, må vi oppleve dette gang på gang - de formulerer seg for å selge aviser - ikke for å fortelle sannheten !

"Høy fart inne i bildet" .... doh det er E6 for guds skyld det er 90 sone der, hva hadde de regnet med liksom ? Alt over gangfart er jo høy fart for dem..... Høy fart brukes på alt fra 50 km/t til 200 km/t, dessverre. well

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pass på, jeg og boXer vet hvor fort det kan skje.. vi kom ikke fort rundt svingen, men det var glatt, takk for bur, stoler og 4-punkt seler, ellers hadde vi nok ikke kommet unna men skrubb sår og en kul i bakhode!!!

If I can't take it with me to heaven,

I'm going drive it strait to HELL....

Nissan Cherry 1,3gl - 85 (bruksbil)

Kadett C -77 prosjekt

X-1/3 Volvo 360 WRC (slæddebil)

X-'75 volvo 240

->VOLVO<-

(verdens raskeste landbruks maskin!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Magnus

er det en s6 eller en s4

RIP

M

Samme hvilken bil det er, ett liv har nok engang gått tapt, og det er jævlig trist....

If I can't take it with me to heaven,

I'm going drive it strait to HELL....

Nissan Cherry 1,3gl - 85 (bruksbil)

Kadett C -77 prosjekt

X-1/3 Volvo 360 WRC (slæddebil)

X-'75 volvo 240

->VOLVO<-

(verdens raskeste landbruks maskin!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Silverboy

umulig å si, jeg klarer ihvertfall ikke å se fangeren.. (med lister = S4, uten lister = S6)

RIP

Men fra spøk til alvår så henger flagget på halv stang der jeg jobber..

og jeg jobber på LFK kjeller flyplass..

har spørt rundt men ingen som vet hvem og hvorfor..

men det er en del eiere av s biler som jobber hær så my vet jeg..

RIP. :(

<-- Drive as hell before the devil gets you -->

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke den med flagginga har noe med dette å gjøre, tror det er begravelsen til han pansjonisten som døde forige uke...

- 1995 Celica 2.0 GT- med slicks og coilovers til bane

- 2015 Passat 2,0l 150hk TDI

- 2015 Zoe R210

- 1998 Corolla 1.3
x 1974 Boble, 1993 Vectra, 1998 Corolla 1,3, 2011 Outlander, 2008 Passat 4motion

Lenke til kommentar
Del på andre sider