Gå til innhold

Uakseptabel oppførsel av Gatebildeltakere

Ranger emnet

Drift Addict

Anbefalte innlegg

Har man et problem tar man det på førermøtet og ikke i pit-lane, egentlig kjempe enkelt å forstå. Vi kan ikke ha en haug med karer som mener de eier banen fordi bilen deres er raskere enn andres. Banetreff er der for å ha det gøy, forbikjøring skjer på rettstrekka. Skal man kanskje begynne å nekte de med under 400hk å kjøre? kanskje de med bil under 250 000,- ikke burde komme dit? tenk hvor hyggelig det hadde blitt:) og for et hyggelig og inkluderende bilmiljø vi ville fått..

:rolleyes:

Men.. neste gang kenneth: kjør dusten av banen og jeg hjelper deg å rette opp bilen din-selvfølgelig gratis, skal jaggu ta med noe å spise på og;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 72
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Men, hvis det bare er lov å kjøre forbi på rettstrekka så hva er problemet? Nå så ikke jeg om han drifta fram og tilbake på rettstrekka, men om han gjorde det kan jeg jo forstå at det var irriterende, men hvis ikke kunne jo andre kjøre forbi der.

Men at det bare er lov å kjøre forbi på rettstrekka virker også litt teit. Hvis folk tar innersvingen eller noe da? Da kommer de jo forbi...

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Han som virkelig kan klage over Moen, er gartneren på Rudskogen. Var vel ikke noen andre som hadde sluppet unna med den rallycross-kjøringa der uten å blitt nektet start livet ut på gatebil.

Skulle vært fint å sett alle sammen begynne å sladde så mye på gresset.

Men det var kult å se på. Han kan sladde, den mannen...

mvh

Reciprocating engines are OUT !

http://www.mazdafun.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drifting hører veldig hjemme på Gatebil, det tror jeg gatebil ledelsen skjønner og. At det er publikumsvennlig. Egne drifting heat høres bra ut det og.

Å drifte under vanlig banekjøring er ikke noe problem egentlig. Og driftinga til Kenneth moen er helt rå. Han fortjente ikke å bli utskjelt pga det hvertfall. Jeg har liggi bak biler som kjører tregere enn kenneth moen gjør når han drifter.

Kenneth burde kanskje ta litt selvkritikk og slutte å drifte noen sekunder og blinke forbi feltet/andre biler. Da blir ikke de som ligger bak drifterne misfornøyde og kanskje vi klarer å leve i harmoni?

Jeg har også blitt skjelt i år pga drifting. på NSK treffet. Han kom løpene rød i trynet og skreik "HEI!! Dette er ikke Gatebil" Da ble jeg temmelig irritert, litt pga måten han sa fra, og litt fordi det var 4 biler på banen og jeg var milevis unna alle. så jeg noen i speilet blinka jeg de forbi med en gang. Som jeg gjør alltid, Selv om jeg ikke drifter. iom at det ikke er et løp så gidder jeg ikke ligge å sperre biler som har tatt meg igjen. Har de tatt meg igjen er de raskere. Da er det bare å slippe forbi og heller prøve å henge på.

Det er nok med 1 drifter på et treff som ikke slipper forbi, så blir alle misfornøyde. Slipp forbi!! Så tror jeg vi klarer å leve i harmoni med "Griphorene"

Hans

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er problemet her egentlig? Hvis alle kunne tatt ansvar for sin egen kjøring så hadde alt fungert det! Kenneth Moen var en av de som kjørte mest publikumsvennlig, og er ikke det hele poenget??? Hvis man vil kjøre fort kan man melde seg på gatebil racing serien isteden! Og de som syter og klager over at de ikke kom seg forbi kenneth, dere kunne bare ha kjørt inn i pit lanen å venta 5 minutter til han var av banen! Det var jo ikke akkurat sånn at han kjørte hele dagen!!! For min del sier jeg bare: Kjør på Kenneth, en så dyktig drifter er det moro å se på!

-ina-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kinx

Tviler på at personen hadde offret sin egen bil for å presse han av banen uansett ;) Dessuten, hadde han latt vær å ligge sidelengs på langsletta (ikke så moro å se på uansett, så lenge det er i lav fart) hadde ikke dette problemet eksistert.

Mannen kjørte da ikke sidelengs på langsletta... da kjørte ham jo pent over...

I have a right and a left brain,

but there is nothing right in the left one

and there is nothing left in the right.

www.hiip-foto.com

www.hiip.deviantart.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på èn ting; Visste Kenneth at "Værstingløpet" var ment for de som kjørte fort?

I så tilfelle burde han ikke stillt opp selv om det ble gitt klarsignal for det.

En annen ting er trusler. De som ikke tør ta opp ting med dem det gjelder, burde bare holde kjeft...

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei alle sammen.

jeg er kenneth moen, å vil gjerne dele min mening av saken med dere.

jeg kjører racing å rally. dette tar jeg meget seriøst. derfor gjør jeg dette under arangerte løpsformer.

min oppfatning av gatebil er at det er et sted man skal hygge seg å ha det moro sammtidig som mann skal underholde publikum.

jeg trodde gatebilserien var for de som ville kjøre fort.

like før extrem oppvisning skulle starte kjørte jeg bort forde jeg skulle være klar til breisladden. jeg blei vinket inn til depoet hvor jeg blei med på førermøtet. da forsto jeg at det ikke var breisladden. jeg følte at jeg ikke hadde noe der å gjøre. men vi fikk beskjed om at det var oppvisning å forsto det som ikke seriøst. da tenkte jeg at jeg kunne være med for å underholde publikum. det var da tørt å jeg sladdet IKKE på slette fra s kombinasjonen mot slaktern. IKKE på deposletta å IKKE på langsiden. jeg mente at gutta med biler fra 400-1000hk burde klare å kjøre forbi meg der. jeg drifta ut av svingene å tapte fart. det burde ikke være noe problem å kjøre forbi meg.

hvis folk kommer bort til meg å prater til meg på en voksen måte er jeg meget medgjølig. personen som kom bort til meg sa ordrett: hvis du ikke slipper meg forbi neste gang skal jeg kjøre deg av banen å jeg driter i det!!!!!!!! han må gjerne prøve å kjøre på meg, men sann mine ord. det er han som havner i purra.

hvis dere senere har noe imot kjøringen min så kom bort til meg så løser vi det på en sakelig måte.

jeg gleder meg til neste sesong å håper vi alle kan ha det morro.

dette var alt jeg ville si.

www.kennethmoenmotorsport.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hyggelig å se deg på forumet og. Driver å studerer film av deg når du kommer opp av slakteren og drifter over toppen der. :) sinnsykt fett. Må prøve å få lært meg det. Må vel bare dra på litt mere. Drifteteknikk tips mottas gjerne :).

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har man ikke noe lurt å si bør man holde kjeft. (den var til han som klaga på driftinga).

Helt enig med Kenneth når han sier det at de andre fint burde klare å komme seg forbi.

Men vi har vel hobbykverrulanter i bilmiljøet, som overalt ellers. Dessverre...

Off topic: Ååååh ja! Jeg og Hersker'n er gjerne med på en liten drift-session en dag, Kenneth:)

-Kenneth

Drift Happens! No guts no glory!

http://www.kennethgroth.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke folk bare konsentrere seg om å kjøre forbi Hafsengen da?

Å la Kenneth underholde oss litt lenger bak i feltet?

Sladd å herje på du Kenneth!!

Var han i s2 så sint gutt??? næmen hellan dussen...så sint da..

( Kan jo hende det gikk opp for han at han hadde handlet seg bil med hele drivlinje og motor FORRAN traversen, er ikke lett å smile da..) hehehehehe

Bo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grisebra kjøring av Moen ja.. ingen tvil om det :) mycket underholdende... :)

MEN,ved et par anledninger (da ræva på SX'en hans var utenfor banen,og det lå biler bak), så hørte jeg det hagla(!) (ingen overdrivelse) stein på bilene som kjørte bak... JEG hadde IKKE blitt glad for å fått sandblåst (grusblåst?) bilen min på den måten.. MEN,så kjører jeg ikke på gatebil heller jeg,da... :D

det var igrunn bare det jeg ville si.... ;)

snow junkie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by turbo2

( Kan jo hende det gikk opp for han at han hadde handlet seg bil med hele drivlinje og motor FORRAN traversen, er ikke lett å smile da..) hehehehehe

Bo.

lollollollol

Den satt!

Litt offtopic, men hvem er det som eier den grå S2`en det er snakk om her?

Don`t fool with the old school

Corolla KE25 prosjekttråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår