Primera.GT Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Kan ikke folk bry seg om sine egne ting...! alle må betale for å kjøre å da må det nu for en gangs skyld være lov å kose seg litt ! :D kenneth moen stå på.... :op 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 La få folk for faen få kjøre slik dem selv vil når det først ER BANE KJØRING!!! om det er løp og gutta har så mye powwer så burde ikke noen ha problem med å dra forbi han på langsia eller noen andre strekker.... han dekker nokk ikke til SÅ mye av banen... Hva med at dem som klager heller får seg litt skills bak øra og lærer seg å kjøre på bane før dem rakker NED på dem som kan... geez... fucka bil miljø i norge!! selv på bane får du faen ikke kjøre slik du vil.... Da flytter vi til månen! Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 støtter deg Tape-R .. 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quicksilver Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 det lille jeg sladda på skogen så prøvde jeg å unngå å bremse for andre.. trodde det var vanlig folkeskikk/bane moral jeg.. det er jo ikke de bak deg som bestemmer farten liksom.. blir som å ligge bak en som ligger i 65 i 80 uten at du har mulighet til å kjøre forbe.. tror nok han i S2 lærte sist han (eller en annen i S2) prøvde å kjøre forbe en som "driftet" hehehe.. men seriøst.. hadde han i S2 hatt mulighet for å ta en "trygg" forbekjøring så hadde han nok gjort det.. han nølte ikke med å kjøre forbe meg på sletta før slaktern.. jeg la meg pent til høyre så han hadde mulighet da men.. å han blinket pent inn til høyre når vi kom til langsletta :D.. men hadde du klart å sladdet sånn som du gjore når det var vått når det var var tørt på søndag så hadde du nok ikke hørt noe.. da hadde du nemlig holdt høy fart hehehe.. go hi speed drifting :D 1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk 1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk 2000 Supra TRD widebody GT45R Team Quicksilver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenneth m Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Originally posted by Quicksilver det lille jeg sladda på skogen så prøvde jeg å unngå å bremse for andre.. trodde det var vanlig folkeskikk/bane moral jeg.. det er jo ikke de bak deg som bestemmer farten liksom.. blir som å ligge bak en som ligger i 65 i 80 uten at du har mulighet til å kjøre forbe.. tror nok han i S2 lærte sist han (eller en annen i S2) prøvde å kjøre forbe en som "driftet" hehehe.. men seriøst.. hadde han i S2 hatt mulighet for å ta en "trygg" forbekjøring så hadde han nok gjort det.. han nølte ikke med å kjøre forbe meg på sletta før slaktern.. jeg la meg pent til høyre så han hadde mulighet da men.. å han blinket pent inn til høyre når vi kom til langsletta :D.. men hadde du klart å sladdet sånn som du gjore når det var vått når det var var tørt på søndag så hadde du nok ikke hørt noe.. da hadde du nemlig holdt høy fart hehehe.. go hi speed drifting :D hvis du mener det går ann å hi speed drifte på en mikke-mus bane som rudskogen så veit du ikke hva du prater om reidar. men jeg vil gjerne se du gjøre et forsøk;) å som sakt så drifta jeg ikke på sletta til slaktern. ikke deposletta. å ikke langsiden. der BURDE gutta med 3-5 ganger mere hk en meg klare å kjøre forbi. hvis ikke burde det ikke være så fali å ligge bak? www.kennethmoenmotorsport.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenneth m Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Originally posted by Ottesen Det var jo deg det var moro å se på... jeg skjønner ikke hvorfor noen skal klage på kjøringa, du kjørte og så pent som bare det på langstrekka... du kunne ikke tenkt deg å prøv å drifta med en Mustang på neste drifttreff da ?... hadde vært moro å se hva du fikk til i den... Avatar: Mvh Ottesen takk for avataren:) klart jeg vil det. morro å prøve litt forskjelig. www.kennethmoenmotorsport.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quicksilver Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Det var da noen som holdt greit tempo rundt skogen.. som den Sierran med RS500 motor, Pedern osv.. det jeg mente var at du holder mye lavere fart når du drifter når det er våt.. hadde du driftet like fett/brett når det var tørt hadde du nok ikke bremset for noen.. men da mangler du nok 250hk++)men det kan jo forandre seg til neste år :D).. tror ikke S2 gutten hadde klagd på en av de proffe D1 bilene hehe.. de hadde kansje kjørt fra han selv om de sladdet over allt ;) 1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk 1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk 2000 Supra TRD widebody GT45R Team Quicksilver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Artig at du kommer deg på forumet kenneth moen :D Litt rart at kamerariggen min tålte driftinga til Fredrik Sørlie, men ikke din ;) Men men det ble da litt film av det, og det var jo målet :D Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet September 22, 2004 Rapporter Share Skrevet September 22, 2004 konge drifting moenyodude VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenneth m Skrevet September 22, 2004 Rapporter Share Skrevet September 22, 2004 Originally posted by Pudding Artig at du kommer deg på forumet kenneth moen :D Litt rart at kamerariggen min tålte driftinga til Fredrik Sørlie, men ikke din ;) Men men det ble da litt film av det, og det var jo målet :D hallo:) ja det var synd med kamera ditt. neste gang får du bruke en hel rull med rallytape for å feste det skikkelig;) skal prøve å få kjøpt noen linser til neste år. da trenger jeg hjelp til å feste dem å få redigert filmingen. jeg kjenner en kar som er rå på slikt. tror han kaller seg pudding;) www.kennethmoenmotorsport.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildh Skrevet September 22, 2004 Rapporter Share Skrevet September 22, 2004 OFFTOPIC: Kenneth m: Jeg så på hjemmesiden til Kamikatze drifters at du hadde JUN motor med potensialet for 800hk men den var detunet til ~500. ? Det er vel ikke den som står i nå eller ? Bilen din går bra men det så ikke ut som 500 gamp. Link: http://www.kamikazedrifters.com/cars.php Kult at du lager show på biltreff!! Og jeg tror det er mye sant i hva BO sier at hvis audi folket hadde hatt biler som var i stand til noe annet enn understyring så ville de ha ligget breit de også. 2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242TIC Skrevet September 22, 2004 Rapporter Share Skrevet September 22, 2004 Originally posted by Tape-R La få folk for faen få kjøre slik dem selv vil når det først ER BANE KJØRING!!! om det er løp og gutta har så mye powwer så burde ikke noen ha problem med å dra forbi han på langsia eller noen andre strekker.... han dekker nokk ikke til SÅ mye av banen... Hva med at dem som klager heller får seg litt skills bak øra og lærer seg å kjøre på bane før dem rakker NED på dem som kan... geez... fucka bil miljø i norge!! selv på bane får du faen ikke kjøre slik du vil.... Da flytter vi til månen! er fakta første gang jeg er enig med deg Tape-R :D trodde aldri denne dagen skulle komme :D Kenneth M : du er das driftmeister über alles :D we love you dude :dude: :dude: * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet September 22, 2004 Rapporter Share Skrevet September 22, 2004 Originally posted by arildh OFFTOPIC: Kenneth m: Jeg så på hjemmesiden til Kamikatze drifters at du hadde JUN motor med potensialet for 800hk men den var detunet til ~500. ? Det er vel ikke den som står i nå eller ? Bilen din går bra men det så ikke ut som 500 gamp. Link: http://www.kamikazedrifters.com/cars.php Kult at du lager show på biltreff!! Og jeg tror det er mye sant i hva BO sier at hvis audi folket hadde hatt biler som var i stand til noe annet enn understyring så ville de ha ligget breit de også. Nei det er ikke den som er i nå. den JUN bilen er under oppbygging. og forhåpentlig ferdig til neste år. Den kommer til å bli ganske grom for å si det slik. -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet September 22, 2004 Rapporter Share Skrevet September 22, 2004 kenneth er en neger i hvit forkledning:) Pent kjørt blondi! Pudding, hva skjedde med cammene dine? falt av pga dårlig teip? eller ødlagt pga fukt?. mine er vantette så å si.... Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenneth m Skrevet September 22, 2004 Rapporter Share Skrevet September 22, 2004 Originally posted by arildh OFFTOPIC: Kenneth m: Jeg så på hjemmesiden til Kamikatze drifters at du hadde JUN motor med potensialet for 800hk men den var detunet til ~500. ? Det er vel ikke den som står i nå eller ? Bilen din går bra men det så ikke ut som 500 gamp. Link: http://www.kamikazedrifters.com/cars.php Kult at du lager show på biltreff!! Og jeg tror det er mye sant i hva BO sier at hvis audi folket hadde hatt biler som var i stand til noe annet enn understyring så ville de ha ligget breit de også. jun motoren satt ikke i den blå nei;) jeg driver å bygger en værsting jeg skal ha den motoren i:) så til neste år skal det virkelig driftes:D å takk til alle som kommer med hyggelige innlegg:) :) www.kennethmoenmotorsport.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg