Gå til innhold

Golfen min...Planer... :D

Ranger emnet

fred_stian

Anbefalte innlegg

hehehe... har aldri tenkt over d akkurat... irriterende å lese når jeg tenkte over det! :op men som regel har jeg vært gretten over no når jeg har skrivi og da blir det fort sånn! :)

men uansett.... nå har jeg da pussa og lakka ramma rundt knapper/viftestyring/speedometer osv sølv! Ble helt greit, klart å få noen riper allerede da.... :rolleyes:

bilder kommer.... var å så på stereo i dag, skal til sverige i morgen, var å så på en sony cdx-f7500 i dag, som jeg skulle få for ca 2000.... så hvis ikke en kamerat kan skaffe dvd spiller, blir det den ass.... og sverige i morgen da blir det 6x9,forsterker og evt. frontsett.....hvis ikke jeg kjøper av en her.... gas frontsett, noen som har hørt noe om det? passer rett i golfen, veit ikke hva det heter.....

Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå har helgen vært og da var det tur til svenske land for stereo shopping ;)

Så nå har jeg da kjøpt:

* Sony CDX-F7500

* Rockford fosgate 4203

*Rockford Fosgate FRC 4369

*Rockford Fosgate P4004

*Infinity kappa sub, 8", ikke kjøpt nå, bygd selv....

Skal vel monteres til helgen tenker jeg, kjører 6x9+sub på forsterker og front høyttalere rett på spiller'n.... Tilsammen kom det på 7200,-

------------------------------------------------------------------------------------

Og golfen min har problemer med bakluka så det må fixes før intallering av stereo........ Det som er at det ikke går ann å låse bakluka, hva er galt???? Noen tips??!??!?!!:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vakke bytta no bakluke her nei... Hadde bare låst seg heeeelt fast den som låser... Den grå jævel'n... Så da var det bare å åpne hele dritten og smelle på en liter eller to med olje! ;)

Så nå er faktisk bilen fullt fungerende! Lys og alt.. Eneste som mangler er ene pæra i dashbordet... Men skal ha nye dioder snart anyway.... Men HVEM diode skal jeg ha?!?!?! Fra dioder.no f.eks.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle dra fra skolen i dag, gikk ut til bilen min som sto rett utenfor klasserommet... Og ser at venstre siderute foran var knust... :eek:

Den satt sammen, men var i bortimot en million deler.. Etter noget diskusjoner frem og tilbake blei det til at vi åpna døra og knuste ruta utover... Så var det på med plast og teip, skulle jo tross alt fra nes til kløfta...... :(

Så opp på jessheim for å kjøpe rute hos riis bilglass, 722,- skulle de faen meg ha.... AAHHH :mad: så griiiise sure penger ass...Tenkte det sikkert gikk på forsikringa, gjorde jo det da, men de skulle ha 1500 spenn i egenandel...

Veit ikke om det var noen som gjorde det, eller om det bare skjedde... For ruta sto utover, men nederst til høyre ved låser'n var det hull rett igjennom, så jeg tenkte det hadde vært noen der....... :eek: Men uansett så har jeg nu fått bytta ruta og satt inn den nye så det gikk fint.... :)

Og i morgen+søndag blir det annlegg i golfen oxo!!!

:D :D :D

Bilder kommer vel etterhvert på siden min....

Lenke til kommentar
Del på andre sider