Oleee Skrevet Oktober 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2004 Bildeeeeer? :) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet Oktober 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2004 Originally posted by Oleee Bildeeeeer? :) De er der de? :D Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stress87 Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 jeg drar fem denne gamle tråden. har tenkt på å skifte til rødt lys i de digitale displayene, å fjerne den grønne belysningen fra toppen på speesometere. har å kjøpt golf 4 speedometer piler fra Kinetic. som jeg håper jeg får lys i. noen som kan hjelpe? Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet September 29, 2007 Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 Må få fiksa litt på spredningen av lyset litt :D Bytta bare pæra på varmeapparetet, tenkte jeg skulle fikse bakrutevarmeren også, men det var noe spesielt opplegg der gitt. :) Noen med tips for å kunne få spredd det lyset litt mer slik at den lyser opp alle de rundt varmeapparatet da mon tro? Åssen bytta du pære på varmeapparatet? Pæren på min har gått og tenkte jeg skulle bytte den. Dro på Møller og ba om en pære, men det var ikke å få løse pærer. Jaja, jeg får finne tak i en loddepære til deg da, sa han kisen. Dette virker da veldig rart at det ikke skal gå an å bytte ut den pære der? :jail Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet September 29, 2007 Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 Åssen bytta du pære på varmeapparatet?Pæren på min har gått og tenkte jeg skulle bytte den. Dro på Møller og ba om en pære, men det var ikke å få løse pærer. Jaja, jeg får finne tak i en loddepære til deg da, sa han kisen. Dette virker da veldig rart at det ikke skal gå an å bytte ut den pære der? :jail Har aldri kjøpt denne ny, men har bytta den. Vet ikke hvilke måte som er lettest men jeg tok å demonterte litt på midtkonsollet rundt varme app for å komme til. Du finner pæren i den midterste reguleringen ( for varmen? eller?) men i så tilfelle ta ut den, mulig en kan få slik pære på bensinstasjoner, men du kan jo ta den med til møller og si at du skal ha en slik. Det må nok finnes å få tak i vil jeg tro. Visst ikke er høgger tingen Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet September 29, 2007 Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 Sitter den pæren langt innenfor der hjulet sitter eller? Sånn at man må ta en isolasjonshylse fra ledning for å få den ut med? Veldig dårlig at folka på Møller ikke vet hvilken pære som skal sitte der da synes jeg :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg