vwgolf2 Skrevet Desember 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2002 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=1923755:D EDIT: slang smileyen på riktig plass så linken fungerer jeg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Desember 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2002 Glad jeg er vegetarianer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Desember 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2002 Shell er ekkelt...Jeg kjøper aldri mat på Shell !!! *usje* Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torky Skrevet Desember 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2002 Har vært innom den stasjonen et par ganger, men har aldri kjøpt pølser der. Siter - '82 Lada 1500S/2103, vinterbilen. - '68 Ford Mustang HT, hobbyen. x '87 Lada 1600/2107, Dele-/lekebil (skrotet) - '76 Lada 1500S (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Desember 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2002 tror jeg driter i å lese det som står på den linken jeg.. noe sier meg at jeg ikke vil vite hva det står... Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calib'R Skrevet Desember 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2002 Originally posted by Silverboy tror jeg driter i å lese det som står på den linken jeg.. noe sier meg at jeg ikke vil vite hva det står... samme her. jeg leste overskriften, så lukket jeg den. jeg liker den pølsa litt jeg. Siter BRENN !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Desember 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2002 Jeg har spist mye pølse på shell. Begynner å bli lei, men den er go da.. Nå begrenser det seg selv da jeg har 13 kroner på sparekonto og ingen inntekt... :D :D Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Desember 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2002 Ingenting slår en deilig ostepølse med bacon på, på Shell da.. Det er mat for rånere det ;) Hehe.. Men særiøst, jeg kommer ikke til og slutte og spise pølser på Shell.. Det er jo sååå gått :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Desember 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2002 Originally posted by le0n Ingenting slår en deilig ostepølse med bacon på, på Shell da.. Det er mat for rånere det ;) Hehe.. Men særiøst, jeg kommer ikke til og slutte og spise pølser på Shell.. Det er jo sååå gått :) jepp.. må jo ha PØLS!!! ' dessuten synes jeg det er ganske koselig jeg da.... spise sammen med min kjær®e :) Både jeg og bilen får mat i kista samtidig.. alt under samme tak :D Ingeting slår en Spider med rekesalat og stort brød (extra bonus for kjente ;) )og Fanta for 19 spenn .. nattmat på sitt beste :) Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Desember 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2002 Ingeting slår en Spider med rekesalat og stort brød Sammen med stafylokokk-bakterier er den uslåelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Desember 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2002 Hater pølser, så jeg spiser det ikke, heldigvis.. Bjerkvik er en halv time herfra og vi bruker å kjøre dit og spise av og til, men da er det på Det Lille Kjøkken.. Sykt gode burgere der.. :) Og sjappa er drevet av norske mennesker :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Desember 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2002 Originally posted by Jonte Hater pølser, så jeg spiser det ikke, heldigvis.. Bjerkvik er en halv time herfra og vi bruker å kjøre dit og spise av og til, men da er det på Det Lille Kjøkken.. Sykt gode burgere der.. :) Og sjappa er drevet av norske mennesker :) Lenge leve de gatekjøkkene som er drevet av NORSKE personer !! Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FOBO Skrevet Desember 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2002 *grøsse* nei det er nok ikke noe annet som duger en en god trend på Gatekjøkkena BURGER ALL THE WAY!!!! Siter 2007 Renault Traffic *Arbeidsbil* 2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil* 1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil* 1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil* 1986 Mazda 323 *vinterbil* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mk2 mann Skrevet Desember 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2002 blir dårlig med pølser fremover ja... he he he Siter sierra sedan cosworth skall ønskes kjøpt.... int. i rs 500 kasse og cluthus også let's race!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet Desember 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2002 feigt! hvor mange dør i trafikken? dere kjører fortsatt bil... bare tull å slutte å eta pølse.. Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg