mihkku Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Snakket med noen kompiser som bekreftet at det finnes en EVO 7 i Tana, jeg mener.... EVO 7 i Tana langt oppi Finnmark... Trudde jeg aldri skulle si det eller se det. Stopper ikke der. Er en Dodge Viper i Lakselv også, sett den et par ganger i Alta. Hva blir det neste ? Skyline ? Vel det beviser at Finnmarkinger har råd til dyre sportsbiler i ypperste klasse, bortsett fra meg da som må nøye seg med Opel :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 De tjener svarte penger på reindrift og kan kjøpe seg hva de vil. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nilsen-R Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 hehe... Går masse fete biler i harstad og.. fleste av dem er finansiert ved at eierne har vært på fisketråler.. er sikkert det samme som gjelder i finnmark! Siter *På leting etter 320/325 coupe* x - 92 BMW 320i Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 det er en Tanaværing som bor i Kirkenes sin ... det er åsså kommet en ferarri til Tana En gul sak.. vet ikke åssen men trur det 355 er ikke helt sikker.. Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Originally posted by Laaars De tjener svarte penger på reindrift og kan kjøpe seg hva de vil. er ikke sånn som dere som får det av mamma å pappa :D han jobber å sliter som folk fles. å er ikke same Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Blir som når jeg kjørte en kompis til hybeln i bodø... Når jeg begynte å nærme meg kom go`beskjeden : "Bare kjør inn der det står en mitsu evo 8":eek: Fy Faen, nice bil da! Helt råå!! Hybelverten ev visst jagerflypilot og har litt cash.... Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HoaxiePowah Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 hehe..evo er da en flott bil å ha nordpå vel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mihkku Skrevet September 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2004 Tenker meg det ja, men hvor i f... skal man få testet toppfarten ? Er noen få steder slik som Sennalandet, Ifjordfjellet.... Ja så kom jeg ikke på mer. Andre steder så vil bilen bli knust og det beviste noen kompiser av meg som testet toppfarten på en Saab (et eller annet) Turbo, 230 og fronten ble ødelagt mellom Karasjok og Lakselv. Eneste hva du kan briefe med er selve bilen og aks, men skaffer sikkert mange chicks. Men så igjen, EVO er jo rallybil og du har mer enn nok røft tereng i Finnmark eller veier :) Faktisk, de som er samer og lever på reindriften har bare dritt biler, Mercedes E190 er å foretrekke. En EVO er jo forståelig at den dukker opp men noe som ga meg en paff var Dodge Viperen i Lakselv. Ferrari i Tana ? haha... Det stedet slutter aldri å overraske meg, skulle tru at vi skulle få slike biler her men neeeeeeida. Men her i Alta så har jo AMCAR trenden tatt av som tar ræva på disse bilene. Men vi så jo hva som skjedde på 2Fast 2Furious. Men er vel uvanlig med slike sportsbiler i Finnmark. F.eks her i Alta så går det på dyre klassebiler mens ute i fjordene så går det på stylede biler. Får vel sette i gang å spare så har jeg sikkert rå til en EVO 8 om noen år, når den kommer på en fin pris på ca. 300.000. Det forutsetter selvfølgelig at jeg ikke gjør som en del andre Finnmarkinger.... Leve på trygda ;O Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mihkku Skrevet September 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2004 Originally posted by Nilsen-R hehe... Går masse fete biler i harstad og.. fleste av dem er finansiert ved at eierne har vært på fisketråler.. er sikkert det samme som gjelder i finnmark! Det er de stylede bilene ute i fjordene som er det :) Men noen tenker fornuftig også da, vet om en rå Impreza i Honningsvåg og nu faktisk en i Alta. Begge er STI utgaven eller WRX i alle fall den modellen som Solberg kjører. Orket ikke å leite opp hvordan model :) Den i Honningsvåg er finansiert ved fiske, men ellers så er det de stylede bilene som er finansiert med fiske. Men må juble over de som bryter Finnmarkstrenden og kjøper seg skikkelige biler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet September 22, 2004 Rapporter Share Skrevet September 22, 2004 Originally posted by mihkku Begge er STI utgaven eller WRX i alle fall den modellen som Solberg kjører. Orket ikke å leite opp hvordan model :) Petter Solberg kjører en Impreza WRC, og det tviler jeg på at gutta du snakker om gjør. Det er en bil til 5-6 millioner hvertfall, og er ikke til salgs. STi er den råeste i vanlig salg. (Hvis man ser bort fra noen spesialmodeller, som WR1 osv) Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet September 22, 2004 Rapporter Share Skrevet September 22, 2004 Ifjordfjellet er ikke plassen å teste toppfart !!! dær e det mye svinger :( men det er sikkert morro å leke med en Evo eller wrx dær å dær er det veldig lite purk :D Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HoaxiePowah Skrevet September 22, 2004 Rapporter Share Skrevet September 22, 2004 gi faen i toppfart da..bilen går jo som faen på snø og den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mihkku Skrevet September 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 Eh... står jo STI på fronten til bilene ;O Har du ikke en flatstrekning der ? Mener å huske det. Har ikke kjørt den strekningen på en del år :) Han bor jo i Tana og de har en vei over elva om vinteren som han kan kjøre på, nok av is og snø der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1303S Skrevet September 23, 2004 Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 Originally posted by eirikoo Petter Solberg kjører en Impreza WRC, og det tviler jeg på at gutta du snakker om gjør. Det er en bil til 5-6 millioner hvertfall, og er ikke til salgs. STi er den råeste i vanlig salg. (Hvis man ser bort fra noen spesialmodeller, som WR1 osv) Den WRC Impreza`n som Petter bruker etter hvert løp blir faktisk solgt etter hvert løp. Den legges ut for salg til de som kjører privat i WRC :) Siter ChristianPF-Racing.no -11 VW Golf 4 motion stv-10 VW Golf TDi-74 1303S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet September 23, 2004 Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 Originally posted by 1303S Den WRC Impreza`n som Petter bruker etter hvert løp blir faktisk solgt etter hvert løp. Den legges ut for salg til de som kjører privat i WRC :) De blir vel ikke solgt etter hvert løp? Anyway, jeg vet at de går til privatteamene etterhvert, men poenget mitt er at veldig få av dem går nok på veien i Norge. hehe Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg