Gå til innhold

Evo 7 i Tana

Ranger emnet

mihkku

Anbefalte innlegg

Snakket med noen kompiser som bekreftet at det finnes en EVO 7 i Tana, jeg mener.... EVO 7 i Tana langt oppi Finnmark... Trudde jeg aldri skulle si det eller se det.

Stopper ikke der. Er en Dodge Viper i Lakselv også, sett den et par ganger i Alta.

Hva blir det neste ?

Skyline ?

Vel det beviser at Finnmarkinger har råd til dyre sportsbiler i ypperste klasse, bortsett fra meg da som må nøye seg med Opel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Laaars

De tjener svarte penger på reindrift og kan kjøpe seg hva de vil.

er ikke sånn som dere som får det av mamma å pappa :D

han jobber å sliter som folk fles. å er ikke same

1998 Nissan Primera GT

K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv

Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker meg det ja, men hvor i f... skal man få testet toppfarten ?

Er noen få steder slik som Sennalandet, Ifjordfjellet.... Ja så kom jeg ikke på mer. Andre steder så vil bilen bli knust og det beviste noen kompiser av meg som testet toppfarten på en Saab (et eller annet) Turbo, 230 og fronten ble ødelagt mellom Karasjok og Lakselv. Eneste hva du kan briefe med er selve bilen og aks, men skaffer sikkert mange chicks.

Men så igjen, EVO er jo rallybil og du har mer enn nok røft tereng i Finnmark eller veier :)

Faktisk, de som er samer og lever på reindriften har bare dritt biler, Mercedes E190 er å foretrekke.

En EVO er jo forståelig at den dukker opp men noe som ga meg en paff var Dodge Viperen i Lakselv.

Ferrari i Tana ? haha... Det stedet slutter aldri å overraske meg, skulle tru at vi skulle få slike biler her men neeeeeeida. Men her i Alta så har jo AMCAR trenden tatt av som tar ræva på disse bilene. Men vi så jo hva som skjedde på 2Fast 2Furious.

Men er vel uvanlig med slike sportsbiler i Finnmark. F.eks her i Alta så går det på dyre klassebiler mens ute i fjordene så går det på stylede biler.

Får vel sette i gang å spare så har jeg sikkert rå til en EVO 8 om noen år, når den kommer på en fin pris på ca. 300.000. Det forutsetter selvfølgelig at jeg ikke gjør som en del andre Finnmarkinger.... Leve på trygda ;O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Nilsen-R

hehe... Går masse fete biler i harstad og.. fleste av dem er finansiert ved at eierne har vært på fisketråler.. er sikkert det samme som gjelder i finnmark!

Det er de stylede bilene ute i fjordene som er det :)

Men noen tenker fornuftig også da, vet om en rå Impreza i Honningsvåg og nu faktisk en i Alta. Begge er STI utgaven eller WRX i alle fall den modellen som Solberg kjører. Orket ikke å leite opp hvordan model :)

Den i Honningsvåg er finansiert ved fiske, men ellers så er det de stylede bilene som er finansiert med fiske.

Men må juble over de som bryter Finnmarkstrenden og kjøper seg skikkelige biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mihkku

Begge er STI utgaven eller WRX i alle fall den modellen som Solberg kjører. Orket ikke å leite opp hvordan model :)

Petter Solberg kjører en Impreza WRC, og det tviler jeg på at gutta du snakker om gjør. Det er en bil til 5-6 millioner hvertfall, og er ikke til salgs.

STi er den råeste i vanlig salg. (Hvis man ser bort fra noen spesialmodeller, som WR1 osv)

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by eirikoo

Petter Solberg kjører en Impreza WRC, og det tviler jeg på at gutta du snakker om gjør. Det er en bil til 5-6 millioner hvertfall, og er ikke til salgs.

STi er den råeste i vanlig salg. (Hvis man ser bort fra noen spesialmodeller, som WR1 osv)

Den WRC Impreza`n som Petter bruker etter hvert løp blir faktisk solgt etter hvert løp. Den legges ut for salg til de som kjører privat i WRC :)

Christian
PF-Racing.no

-11 VW Golf 4 motion stv
-10 VW Golf TDi
-74 1303S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by 1303S

Den WRC Impreza`n som Petter bruker etter hvert løp blir faktisk solgt etter hvert løp. Den legges ut for salg til de som kjører privat i WRC :)

De blir vel ikke solgt etter hvert løp?

Anyway, jeg vet at de går til privatteamene etterhvert, men poenget mitt er at veldig få av dem går nok på veien i Norge. hehe

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider