xitius Skrevet September 23, 2004 Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 jaha, det er ingen evo 7 i tana. sånn er det med den saken..300zx,noen imprezaer,180zx..hmm, AMG mercedeser og noe sånt men er ingen evo her, det er helt sikkert. Siter Member Of Xgang Racing Team www.xgang.net Nissan 200sx s13 (vraket etter 12timer) *Mazda 626 2.0 i 16v (solgt) *BMW 318i( http://tinyurl.com/3dx3s ) *Nissan Bluebird Turbo(en uke) *Motorhispania Rx 50 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P11 Skrevet September 23, 2004 Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 Originally posted by xitius jaha, det er ingen evo 7 i tana. sånn er det med den saken..300zx,noen imprezaer,180zx..hmm, AMG mercedeser og noe sånt men er ingen evo her, det er helt sikkert. Stian... om du ikke har sett den enda, så dukker den vel opp snart. :) ikke EVO VII, men en EVO VI. Svart. btw, trur at den ferrarien e en 348. Mihkku, toppfart på ifjordfjellet? Det duger kun med snøscooter, veien e ufarbar for meg og deg, hvis bilene skal komme over i god behold. Siter VW golf V 1.9TDi Sportline-05 x BMW 320d-01 x Nissan Primera SRi-97 (R.I.P.) x Nissan Primera "gt"-98 x Nissan Sunny 1.4lx-92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1303S Skrevet September 23, 2004 Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 Originally posted by eirikoo De blir vel ikke solgt etter hvert løp? Anyway, jeg vet at de går til privatteamene etterhvert, men poenget mitt er at veldig få av dem går nok på veien i Norge. hehe Jeg mener de blir solgt etter hvert løp, hvis de ikke har for store skade så de blir kondemnert da. Men det er noe sånt at det første løpet du vinner får du beholde bilen og hvis du vinner VM får du også beholde en bil. Er ikke helt sikre å de reglene, men Petter fikk ihvertfall bilen han vant sitt første løp med. Den så jeg i Spydeberg. Han kjørte den ikke, den stod inne i en lastebil. Siter ChristianPF-Racing.no -11 VW Golf 4 motion stv-10 VW Golf TDi-74 1303S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xitius Skrevet September 23, 2004 Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 kem som liksom har kjøpt evo her i bygda ? Siter Member Of Xgang Racing Team www.xgang.net Nissan 200sx s13 (vraket etter 12timer) *Mazda 626 2.0 i 16v (solgt) *BMW 318i( http://tinyurl.com/3dx3s ) *Nissan Bluebird Turbo(en uke) *Motorhispania Rx 50 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet September 23, 2004 Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 Originally posted by xitius jaha, det er ingen evo 7 i tana. sånn er det med den saken..300zx,noen imprezaer,180zx..hmm, AMG mercedeser og noe sånt men er ingen evo her, det er helt sikkert. det er en Tana væring som bor i kirkenes.. torfinn Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xitius Skrevet September 23, 2004 Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 han som hadde preza ? jaja, lønnsomt å jobbe i if :D Siter Member Of Xgang Racing Team www.xgang.net Nissan 200sx s13 (vraket etter 12timer) *Mazda 626 2.0 i 16v (solgt) *BMW 318i( http://tinyurl.com/3dx3s ) *Nissan Bluebird Turbo(en uke) *Motorhispania Rx 50 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi4ever Skrevet September 23, 2004 Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 Kunne vært en ide å fått samlet alle som har noe bil å vise frem. Får ta det til våren igjen når dere har lagt bak dere scooter kjøringa :) Siter BB-Racing AS Provides power with technology by TS-Racing 96 23 10 10 http://WWW.BB-RACING.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet September 23, 2004 Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 det begynner å bli en del fine biler hjemme :cool: Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mihkku Skrevet September 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2004 Lasse, ja der hører du... Stille opp med biler for de som har noe å stille opp med... Var jo fin sesong å selge bilen på, akkurat da når man evt. kan ta Streetmeet i Finnmark. Men du kan stille opp med BMW'en mens jeg stiller opp med en Golf2, så kan vi ha våres eget møte utenfor :) Ikke EVO7 ? Helvettes folk som ikke klarer å se forskjell på en EVO7 og EVO6. Ser vel den sikkert når jeg skal til Vadsø snart. Xitius, Lønnsomt å selge huset + jobbe i IF :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet September 24, 2004 Rapporter Share Skrevet September 24, 2004 Originally posted by mihkku Lasse, ja der hører du... Stille opp med biler for de som har noe å stille opp med... Var jo fin sesong å selge bilen på, akkurat da når man evt. kan ta Streetmeet i Finnmark. Men du kan stille opp med BMW'en mens jeg stiller opp med en Golf2, så kan vi ha våres eget møte utenfor :) Ikke EVO7 ? Helvettes folk som ikke klarer å se forskjell på en EVO7 og EVO6. Ser vel den sikkert når jeg skal til Vadsø snart. Xitius, Lønnsomt å selge huset + jobbe i IF :) Den går i Kirkenes Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xitius Skrevet September 24, 2004 Rapporter Share Skrevet September 24, 2004 hm, kommet en 200sx s14a i tana, svart sak.. evoen går ikke i tana, så det så..derfor jeg ikke har sett den. Siter Member Of Xgang Racing Team www.xgang.net Nissan 200sx s13 (vraket etter 12timer) *Mazda 626 2.0 i 16v (solgt) *BMW 318i( http://tinyurl.com/3dx3s ) *Nissan Bluebird Turbo(en uke) *Motorhispania Rx 50 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet September 24, 2004 Rapporter Share Skrevet September 24, 2004 pettersen sin 300zx er jo åsså en grom bil å den går godt ! Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xitius Skrevet September 24, 2004 Rapporter Share Skrevet September 24, 2004 nu e evoen i tana :D Siter Member Of Xgang Racing Team www.xgang.net Nissan 200sx s13 (vraket etter 12timer) *Mazda 626 2.0 i 16v (solgt) *BMW 318i( http://tinyurl.com/3dx3s ) *Nissan Bluebird Turbo(en uke) *Motorhispania Rx 50 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet September 24, 2004 Rapporter Share Skrevet September 24, 2004 dem e tøff... Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xitius Skrevet September 24, 2004 Rapporter Share Skrevet September 24, 2004 litt mørkt ute..menmen.. Siter Member Of Xgang Racing Team www.xgang.net Nissan 200sx s13 (vraket etter 12timer) *Mazda 626 2.0 i 16v (solgt) *BMW 318i( http://tinyurl.com/3dx3s ) *Nissan Bluebird Turbo(en uke) *Motorhispania Rx 50 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg