Opel-Erik Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Hvordan blir et med streetmeet til helga i Larvik? Er det fortsatt aktuelt eller? Hvis det skjer noe så tar jeg turen bortover ihvertfall.. blir sikkert en gjeng fra Kragerø som vanlig... Men ekke no vits i å dra hvis ikke det skjer noe... Vet det ligger tråd om dette streetmeet'et en annen plass her... og det er folk som sier de skal... men det er så lenge siden de sa de skulle.. Så ville bare lufte det på nytt i og med at det er nå til helgen det er snakk om :) Hadde hvert kult med et siste streetmeet før vinter'en kommer... -Erik- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 får indelig håpe det blir noe...selvom det "bare" er 40stk på pollen som har sagt at dem kommer... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 "Et siste streetmeet" MÅ jo bli på Strømmen eller Ikea!!! Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opel-Erik Skrevet September 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Mulig det... .Men jeg bare lurer på om folk i det heletatt skal til Larvik til helga jeg da... ?? Kom igjen da folkens... bli med!! :D hehe -Erik- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg