Ottesen Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Hey på er alla....:) Sitter og tenker litt på drifting og noe som irriterer meg når jeg drifter er at når jeg skal bruke brekket så må jeg dytte in den knappen (såklart)...men noen som har noen gode forslag på åssen jeg kan få den knappen til å sitte inne...? Mvh Ottesen Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Hydraulisk tilleggsbrekk. Eller så kan man jo feste knappen i bånn med masse teip når man skal på banen, så har man normalt brekk ellers Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 bruk elefant-tape på tuppen, og teip hele brekket med svart isolasjonstape.. er eneste tipset mitt.. god å ta i er den også :D Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Du skal drifte med mustangen vel? Den får du kjøpt mase godsaker til den bilen hos northstar trading i fredrikstad (du er jo ca derfra?), bla hydraulisk brekk/ racebrekk (uten knapp), bremseboggy, skiver bak (herregud så dårlige bremser mustang har!!)+++++ han kunne ihvertfal skaffe det da jeg spurte i fjor, og ganske billig også. KULT at noen kjører mustang!! Jeg har 2 selv 79 (under rekonstruksjon), og 86. Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superthomas Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Løsning: Du trykker inn knappen, og tar så en drill som du borer gjennom knappen + håndtaket. Så lager du ei splint som passer i hullet og voila, rallybrekk! Dette er dessuten et must for enhver vinterbil mener jeg ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet September 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Originally posted by Skidracer Du skal drifte med mustangen vel? Den får du kjøpt mase godsaker til den bilen hos northstar trading i fredrikstad (du er jo ca derfra?), bla hydraulisk brekk/ racebrekk (uten knapp), bremseboggy, skiver bak (herregud så dårlige bremser mustang har!!)+++++ han kunne ihvertfal skaffe det da jeg spurte i fjor, og ganske billig også. KULT at noen kjører mustang!! Jeg har 2 selv 79 (under rekonstruksjon), og 86. Ja, drifter med Mustangen ja......har hatt litt problemer med den nå... ikke så bra bremser nei... men den går fort forrover da :D Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ae86Levin Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Går ann å skru knappen helt ut å ta ut fjera i min kansje i mustangen å? Går ann å kjøpe en ting som heter spin turn knob er pop i USA......:rolleyes: Siter Toyota ae86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.