glx-rider Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Låter aktive sub'er bedre enn elementer i kasse med separat forsterker? Vil helst høre fra noen med erfaring.. Har også vurdert å kjøpe den litt råe til jbl(dere skjønner nok hvem jeg mener..) noen som vet om den egentlig er noe tess? Siter 2.0 glx, Ser ut som anlegget har begynt å komme seg nå ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Sub-Woffere................det må være relativt store hunder det. Kjenner desverre ikke til forskjellen på aktive og passive bikkjer.:D Neida, seriøst, aktive subber er overhodet ikke bedre enn løselementer generelt sett. Alt avhenger av kvaliteten på de enkelte komponenter. I de fleste sammenhenger kommer du best ut av det ved å benytte løselementer, og tuner kassen selv. mvh Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Sitat Originally posted by Mr. SQ I de fleste sammenhenger kommer du best ut av det ved å benytte løselementer og tuner selv. mvh Det må være en kraftig tuner!:D Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Sitat Originally posted by Dag-Johansen Det må være en kraftig tuner!:D Ikke vær så tøff i kjeften nå Dag, du vet godt hva jeg mener. Snakker jo om å tune kassen. Kan kanskje sette inn et komma et sted da. Om du skal være så vanskelig gidder ikke jeg å leke med deg mer. :D mvh Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet September 23, 2004 Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 aktiv sub er en billig og enkel måte for å få litt ekstra bass i bilen.:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg