ladetrykk Skrevet Oktober 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 pen tralle... Har du kjørt den i dyno eller rullende landeveg etter trim.. Siter Do you understand the words comin outa my mouth? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegar85 Skrevet Oktober 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 nei. den er ikke kjørt i benk enda. vist den ikke blir solgt før vinteren så skal jeg kjøre den i benk til sommeren. Siter celica gt4 carlos sainz x- audi a4 1.8 turbo x- ford sierra is x- opel rekord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Skrevet Oktober 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 Lenge siden den var importet?, isåfall kor ifra? tyskland,sveits,italia? NAFtest? tilstand på synkroringer, hjullager, osv Siter Start, 30, Keep left over a crest into short 4 right plus opens, 60, crest and 6 right plus and don't cut short 6 left minus, 60, line into 2 right minus over a bump tightens to a hairpin over a ditch, into 6 left long opens over a crest, 30, 6 right into 3 left plus long don't cut tightens to 1, into a short 1 right plus and short 2 left minus tightens at junction, 20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegar85 Skrevet Oktober 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 den ble importet i 98. den kom fra belgia. girkassa er utrolig god. ringene er veldig bra. hjullager forann mått jeg bytte for 2 måneder siden. nye dekk i år. den har ikke hvert på noe naf test. det koster over 2000kr. det må eventuelt kjøper betale. Siter celica gt4 carlos sainz x- audi a4 1.8 turbo x- ford sierra is x- opel rekord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ladetrykk Skrevet Oktober 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 2000 for naf test!!! 600kr for naf-medlem er det fuel control på hks enheten? , dataloggings muligheter? ... Siter Do you understand the words comin outa my mouth? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegar85 Skrevet Oktober 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 jeg er ikke medlem da. det en en hks f-con. Du får kjøpt HKS GCC på ebay for ca. 500kr og når du kobler det til f-con'en får du mulighet til å fin-tune fuel til motoren. Siter celica gt4 carlos sainz x- audi a4 1.8 turbo x- ford sierra is x- opel rekord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegar85 Skrevet Oktober 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 løp og kjøp Siter celica gt4 carlos sainz x- audi a4 1.8 turbo x- ford sierra is x- opel rekord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegar85 Skrevet Oktober 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 kan ta innbytte i billig bil? alt av int!!! max 50000kr bil. Siter celica gt4 carlos sainz x- audi a4 1.8 turbo x- ford sierra is x- opel rekord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegar85 Skrevet Oktober 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2004 OPP Siter celica gt4 carlos sainz x- audi a4 1.8 turbo x- ford sierra is x- opel rekord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegar85 Skrevet Oktober 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2004 kan fortsatt ta innbytte i bil til verdi inntill 50000kr. send meg en mail. vegar85@hotmail.com Siter celica gt4 carlos sainz x- audi a4 1.8 turbo x- ford sierra is x- opel rekord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegar85 Skrevet Oktober 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2004 top Siter celica gt4 carlos sainz x- audi a4 1.8 turbo x- ford sierra is x- opel rekord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet Oktober 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2004 Originally posted by vegar85 top Hei. Er det en grense for hvor mange ganger man kan bumpe en tråd? mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet Oktober 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2004 Prøvd å legge den ut på finn? Tipper du finner mer seriøse kjøpere der. Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kay arne Skrevet Oktober 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2004 jeg har en focus 99 mod stv 1.6trend som jeg kunne tenkt meg og byttet bort, men det er ingen tdi så det er vel ikke intresant Siter TEAM BILRADIOHUSET www.splnorway.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegar85 Skrevet Oktober 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2004 send meg bilde av den på: vegar85@hotmail.com Siter celica gt4 carlos sainz x- audi a4 1.8 turbo x- ford sierra is x- opel rekord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg