Gå til innhold

Trening før vinteren?

Ranger emnet


mazdafun

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Er det noen mulighet å få trent (lovlig) litt før vinteren?

 

Skal bygge bil i vinter, men det hadde vært gøy å sett hvor (u-)brukelig den er å kjøre før den blir modda + brent opp de råtne dekka som jeg fikk med originalt.

 

Bilen er uregga(evt. prøveskilt).

 

Hva med å snike seg inn på ett sent høst-treff eller merketreff? Noen som vet om noe på Rudskogen?

 

mvh

Reciprocating engines are OUT !

 

http://www.mazdafun.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mazdafun

Hei.

 

Er det noen mulighet å få trent (lovlig) litt før vinteren?

 

Skal bygge bil i vinter, men det hadde vært gøy å sett hvor (u-)brukelig den er å kjøre før den blir modda + brent opp de råtne dekka som jeg fikk med originalt.

 

Bilen er uregga(evt. prøveskilt).

 

Hva med å snike seg inn på ett sent høst-treff eller merketreff? Noen som vet om noe på Rudskogen?

 

mvh

 

 

Det er flere som stiller på sigdal som ikke har skilt. Der oppe er det ofte to forskjellige baner, og du kan stort sett kjøre alt du orker, fordi det ikke er overfyllt med folk der oppe. Hvis ikke RX7'n blir for lav, er det et fint sted å trene.

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Skidracer

 

 

Det er flere som stiller på sigdal som ikke har skilt. Der oppe er det ofte to forskjellige baner, og du kan stort sett kjøre alt du orker, fordi det ikke er overfyllt med folk der oppe. Hvis ikke RX7'n blir for lav, er det et fint sted å trene.

 

Hei.

 

Sigdal kunne vært stedet, ja. Men har fått intrykket at det kun er kjøring på isbane vinterstid. Tenkte mer på å smake litt asfaltyummy

 

Hvis det er noe sommertilbud også, er det noen som har ett nummer det går ann å ringe for avtale?

 

mvh

Reciprocating engines are OUT !

 

http://www.mazdafun.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mazdafun

Hei.

 

Det er ikke helt lovlig å sladde rundt på ensomme parkeringsplasser.

 

Kan vel egentlig miste lappen for det (?).

 

Skal drifte med drift-bilen min, en rx-7.

 

mvh

 

 

Har noen kamerater av meg som mistet lappen av å sladde på parkerings plass...

You wash your VOLVO like it was your firstborn child,

you tend to its needs like it was your own body,

you protect it like it´s your family,

then you drive it like you stolet it

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Zerox

 

 

Har noen kamerater av meg som mistet lappen av å sladde på parkerings plass...

 

Kjenner en som akkurat mista lappen for litt sladding på parkeringsplass, mista lappen i 6 måneder + bot på 8000batman :eek:

Ellers er det vel Porsche treff eller no på Rudskogen før vinteren, men når det aner jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår