Kjetilr Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 http://www.rally-hedemarken.no/ Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Skal være sperrevakt på ene etappen...håper jeg...så jeg slipper å stå ved start, eller være på tk...gah Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet September 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2004 jeg gleder meg til å dra dit.. håper det ikke blir regn.. da er det kjipt å se rally.. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet September 22, 2004 Rapporter Share Skrevet September 22, 2004 Dette er noe jeg er nødt til å ha med meg hvert år! Kult dette! håper på oppholdsvær hvertfall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet September 23, 2004 Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 Hvilken SS er det best å stå for å få med seg litt action? Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg