Gå til innhold

ny spiller

Ranger emnet

nrd

Anbefalte innlegg

Originally posted by hjelle

..der var den jo.. gjemt blandt mengden. noen som vet om denne er noe tess?

http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=855

Det er vel allerede nevnt at Sony ikke er noe spesielt bra saker å stappe inn i bilen. Mer trenger en egentlig ikke å si om den saken.

Majoriteten her heller som du ser mot Alpine eller Pioneer.

Du spurte om råd til å kjøpe spiller, og det som gir mest for pengene er overnevntre merker. Skulle være en no-brainer ;)

Ut på tur - signatur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Zettie

Skal du ha Pioneer så vent en måned og heller spar to høvdinger til og kjøp så f.eks. DEH-P8600MP.

Jeg sverger at jeg har aldri angret så mye på å ha solgt en bilstereo-komponent som nettopp den. I aktivt system synes jeg faktisk lyden av den spilleren var bedre Å HØRE PÅ enn Pioneer ODR (shoot me!), 8600'en har også bedre lyd enn 9600, uten at jeg vet hvorfor? Kjapp oppsummering alt i alt? Best bang for the buck, så nært High-end head unit som en vanlig dødelig kan komme.

Skal ikke skyte deg.. Skyldes kanskje burr-brown dekoderen.. Det har ikke den gamle odr`n (D2+P50)

Ketil Skjei

Leder av EmmaNorway

Driver av Audioart v/Ketil H Skjei

Bil og hjemmestereo.

ketil@emmaweb.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by nrd

radio funker ikkje i golfen anyway så... men eg har hørt at det er noen som selger spillere med asia-radio (eller noe sånt) grisebillig. stemmer dette? er visst halv pris i forhold til samme spiller med norsk-radio

Stikk innom her og sjekk ut modellene med oddetalls radio... En del billigere hvis du ikke er så veldig interssert i radio.. ;) URL=megabillig.com]http://www.megabillig.com/index.php?page=produkt&cat1=1&cat2=19&id=539[/url]

2.0 glx,

Ser ut som anlegget har begynt å komme seg nå ja!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp dere en Alpine CDA9835 hos megabillig! Den koster under 4000,- med europeisk radio, og er en av de desidert beste spillerne på markedet.

Enormt bra test i Autohifi i sommer, ligger bare bak Alpine F1 Status og Pioneer P9...

Har selv fjorårets modell av denne (9815), og er kjempefornøyd.

Mvh Stian

Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB.

Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by glx-rider

Stikk innom her og sjekk ut modellene med oddetalls radio... En del billigere hvis du ikke er så veldig interssert i radio.. ;) URL=megabillig.com]http://www.megabillig.com/index.php?page=produkt&cat1=1&cat2=19&id=539[/url]

http://www.megabillig.com/index.php?page=produkt&cat1=1&cat2=19&id=539 Skal vi sjå nå da..:rolleyes:

2.0 glx,

Ser ut som anlegget har begynt å komme seg nå ja!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var i samme situasjon for litt siden, skulle ha ny MP3 spiller.

Hadde følgende krav:

2 utganger + sub

Høy effekt på linjeutgangene.

MP3

Ikke for mye dilldall på display

Jeg endte opp med å kjøpe Alpine CDA 9831 fra megabillig.com

Jeg ga ca 3500,- og er veldig fornøyd!

Et pluss som jeg ikke viste før jeg leste brukermanualen er at man kan kutte ut strømforsyningen til den innebygde forsterkeren. Kommer ikke til å trenge dette da jeg har eksterne forsterkere..... En positiv overaskelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by BeemerZ1

Kjøp dere en Alpine CDA9835 hos megabillig! Den koster under 4000,- med europeisk radio, og er en av de desidert beste spillerne på markedet.

Enormt bra test i Autohifi i sommer, ligger bare bak Alpine F1 Status og Pioneer P9...

Har selv fjorårets modell av denne (9815), og er kjempefornøyd.

den kom på 4778,- fra megabillig faktisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer nok det... Glemte at de oppgir prisene eks. mva. Hater det!

Men hørte noen som sa at man betaler ikke mva når man handler der..?

Prisen som var oppgitt var i hvert fall 3880,- hvis jeg husker rett.

Mvh Stian

Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB.

Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pioneer er d merke som leverer best spillere... Sony å RF har ikkje vært like heldig med sine spillere... Clarion e å brukanes.... men ingenting e bedre enn pioneer.... Meste parten av de æ kjenne velge pioneer fremfor en del andre merka pga at de har berre goe erfaringe me demmes spellera

Dettan e nu d æ meine.... men alle har nu som sagt forskjelig smak da... Så e sekkert en del som e uening me mæ....

99 Opel Astra G 1.6 16v Stv (Familiebil)

87 Volvo 240 B230K (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider