Gå til innhold

Sendte SMS i 170 km/t - to politimenn drept

Ranger emnet

Dr_S

Anbefalte innlegg

Originally posted by Flasher

Har også dvd i bilen, det kan jo diskuteres hvor bra er.. i allefall farligere enn sms.. burde faktisk ikke vært lov.. hehe

Ja, jeg lurer litt på hvorfor det ikke forbys å ha navigasjon i bilen, med sånn touch screen osv. Kjørte en X5 med sånn, var max ukonsentrert på veien med. Med mobilen på øret ser man iaf veien ;)

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Laaars

Idiotisk.

Nå er vel også politimenn/kvinner også mennesker akkurat som meg og deg, som utfører jobben sin og straffer mennesker som bryter lover og regler. Det er ikke politiet som skriver lovene her i landet. Da må du nok takke de som sitter litt lenger opp i styret.

Bortsett fra at det ikke er politiet som skriver lover og regler, så må jeg si at resten av påstandene dine er skikkelig feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Politiet får betalt får å risikere livet. Synd for de!

De er dessuten ikke mennesker, men dyr lært opp til å gjengi prosedyrer og lover gjennom sin givende utdanning. "Ikke tenk bare følg prosedyrene" lærer man bl.a der. Som når de går på pissepatruljer og gir opptil 10000 i bot for å pisse i en busk når du må late vannet.

Omtrent som de sa i nurnberg etter WW2. -Men vi fulgte jo bare ordre sa alle generalene og offiserene til Adolf Hitler.

Dette stiller jo regjeringen/stortinget i den kjipe posisjonen å være Adolf.

De trer nye lover, bomstasjoner,avgifter etc. nedover hodet på menigmann. De kunne ikke gi medaljer til våre tapre soldater som var i Irak-krigen engang, fordi vi iflg Bondevik "ikke var i krig",men som fredsbevarende styrke..Ja nettopp, og de F-16 slapp vel ned hvetebrød og riskorn i missilene og bombene tenker eg..

Mens politikerne selv har 2-3 mnd ferie i spania, ofte 2 lønninger(en som konsulent i næringslivet),gratis leilighet og bil( skattebetalernes penger), store avskrivninger på skatten. I tillegg har de baguetter til 4-5 kr i kantinen. THATS RIGHT MY FRIENDS!

Ha ellers en fin dag.

Eg blir i godt humør av øl!

Visste du at...

-Menn bommer ikkje på doskåla fordi dei slurver, men for å markere sitt revir!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å fryde seg over at to familiefedre blir uskyldig drept i trafikken, kun fordi de jobber som politi, sier litt om hvor tankeløs folk kan være.

Men når psychoExtreme skal forsvare sine synspunkter med å snakke om krigsforbrytelser under andre verdenskrig, bompriser, Norske politikeres inntekt og ferieordninger, da er man ikke bare tankeløs men også talentløs.

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jafo

så hvis noen stjeler bilen din, bryter seg inn i leiligheten, voldtar dama di, regner jeg virkelig med at du IKKE ringer politiet...

hva vet du om det nå er ett par to-åringer uten pappa??

GROW UP!

Hvis noen stjeler bilen min, bryter seg inn i leiligheten, og voldtar dama - da må jeg ringe politiet pga forsikring. Men ikke noe annen grunn, for de henlegger bare saken alikevel. Udugelige folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by vagen

Hvis noen stjeler bilen min, bryter seg inn i leiligheten, og voldtar dama - da må jeg ringe politiet pga forsikring. Men ikke noe annen grunn, for de henlegger bare saken alikevel. Udugelige folk.

Men det er allikevel helt greit å kjøre dem i hjel?

Det virker ikke som det bare er hu dama i artikkelen som er 12 år i hodet sitt. Vi har noen av dem her inne også...

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Flasher

Har også dvd i bilen, det kan jo diskuteres hvor bra er.. i allefall farligere enn sms.. burde faktisk ikke vært lov.. hehe

DVD/TV som føreren kan se på er ikke lov. Har ingen linker å henvise til, men har lest at folk faktisk har mistet lappen pga dette, linkene til dette har jeg funnet på forumet. Den ene linken handlet faktisk om en med navigasjon også.

Det med politimennene, så må jeg si jeg syns synd på de etterlatte, de var trossalt mennesker de også, som gjorde jobben sin akkurat som andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider