Gå til innhold

Import av 89` Camaro

Ranger emnet


Hans

Anbefalte innlegg

gå til http://www.amcar.no

 

sjekk ut "amcar infocenter" på forsiden.

der ser du et vindu til høyre hvor man kan legge inn alle specs på bilen og få info om hvor mye den koster inn!!! :D

er du int i denne bilen eller bare lurte du??

syntes den var nydelig ass!!

1984 Recaro T/A 350

 

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det kan godt stemme d!men prøv å halver kjøpesummen. noe man tar jævli mye avgifter for er nettopp dette. hvis du får kjøper til å skrive kvittering på halvparten eller no så betaler du betraktelig billigere...

jeg og fattern har sett på å importere en escalade og bytte ut jeepen. en escalade (2001-02 mod) koster ca 20000-25000 der borte. endte faen meg opp på over 600k ibr avgifter.

men husk at det koster ca 24000 for frakt pluss havneavgift.

1984 Recaro T/A 350

 

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Narmacil

Samme toppdekslene som jeg har gitt..

Liker ikke de Camaroene, holder meg til 1ste og 2dre generasjon jeg.

 

Drøy pris for noe som koster 30-35000 i innkjøp...

 

De er a ganske fete de her og, vil tippe det fløtter seg med 575hk under huven :)

 

hadde jo funka helt greit som "delebil"

242 V8

 

*Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by 1987transam/69z-28

det kan godt stemme d!men prøv å halver kjøpesummen. noe man tar jævli mye avgifter for er nettopp dette. hvis du får kjøper til å skrive kvittering på halvparten eller no så betaler du betraktelig billigere...

jeg og fattern har sett på å importere en escalade og bytte ut jeepen. en escalade (2001-02 mod) koster ca 20000-25000 der borte. endte faen meg opp på over 600k ibr avgifter.

men husk at det koster ca 24000 for frakt pluss havneavgift.

 

Det er bare BS at denne bilen blir nevneverdig mye billigere ved å halvere kjøpesummen. Avgiften blir ikke beregnet ut i fra prisen på bilen. Du betaler mva på kjøpesummen, og frakten. La oss si du betaler 10000 us for denne bilen, du halverer summen og betaler 15000 i frakt. Innsparingen er da ca 9000 nkr.

 

Ikke mye å lage kødd for, det store hugget i avgift er på KW/HK, Motor volum, Vekt og alder. For alder får du fradrag.

 

NEW

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår