Drift Addict Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Måtte bare poste dette bildet, legg spes merke til hvilke biler som ligger bak! http://www.8200rpm.com/index.php?p=1&t=2&g=188&o=0&gs=3〈=en Siter Jostein Lillebø aka Drift Addict Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kinx Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Originally posted by Drift Addict Måtte bare poste dette bildet, legg spes merke til hvilke biler som ligger bak! http://www.8200rpm.com/index.php?p=1&t=2&g=188&o=0&gs=3〈=en Ingenting som tilsier at ikke de starte lenge etter, evt. har tatt han igjen med en runde, men akkurat det skal vel noe til på 'ringen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 er sikkert i ferd med å kjøre forbi etter neste sving...;) Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Røde biler er gode biler:D Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Originally posted by Volvo-Lars Røde biler er gode biler:D lol lol lol Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ae86Levin Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Trur nok det var han som starta bakerst å drifta forbi dem i svinga:D Siter Toyota ae86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet September 29, 2004 Rapporter Share Skrevet September 29, 2004 Pshh.. Gutta er forbikjørt, i yttersving, og prøver desperat å holde følge.......:D Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet September 29, 2004 Rapporter Share Skrevet September 29, 2004 Hihi! De gutta har jaggu en del og lære... Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet September 29, 2004 Rapporter Share Skrevet September 29, 2004 Hei. Det var ikke mye drift-stil på den karen der. Eneste stedet han drifter må være på det flate setet....:D Hva med å ta en ring-tur neste år? Samle sammen en hel gjeng fra Forumet? Så kan vi finne ut hvem som drifter forbi hvem, etc.. mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet September 29, 2004 Rapporter Share Skrevet September 29, 2004 Originally posted by FSR Pshh.. Gutta er forbikjørt, i yttersving, og prøver desperat å holde følge.......:D EDIT: Dette er da Drift Addicts utsagn etter at jeg glemte å logge meg av maskinen hans :p Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet September 30, 2004 Rapporter Share Skrevet September 30, 2004 Originally posted by mazdafun Hei. Det var ikke mye drift-stil på den karen der. Eneste stedet han drifter må være på det flate setet....:D Hva med å ta en ring-tur neste år? Samle sammen en hel gjeng fra Forumet? Så kan vi finne ut hvem som drifter forbi hvem, etc.. mvh Er sugen på ringen ja! :D Jeg og en kompis har prøvd å komme oss dit i ett par år nå, men har blitt hindret av små bagateller som motorras++ Jeg vet den norske porscheklubben leier ringen en gang i året. hva med å samarbeide med dem? Forresten er originalsetet på AE86 alt annet enn flatt..... mest sidestøtte av alle originalstoler jeg har sittet i:) Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Oktober 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2004 hehe.. drev og sku kommentere dette bildet for 10 dager siden, men da fikk jeg ikke logget inn.. grr.. Men det jeg skulle til å si var at det ser ut som de er på veg over Eschbach og inn i Brunchen. Og der er det bratt nedover! Er sånn nøle litt på 3.gir nedover sving. Ellers er det bare å reise nedover uten å leie bana. Du betaler ca 100kr per runde du kjører. Per definisjon er det en 'enveiskjørt bomveg med fri fart'. :) Er mye gromt å se på også. Fine utkikkspunkter er Wipperman, Eschbach og Brunnchen og Pflanzgarten II. Lett å komme til med bil og minimalt med gåing. Ellers kan man kjøre fra Nürburg og svinge av mot Quiddelbach ned mot Adenau og gå opp til Hatzenbach og Hocheichen. Det er en fin tur å rusle langs Flugplatz, Aremberg og ned til Adenauer-Forst. Sistnevnte sted er det MANGE som feilberegner og kjører rett ut i en 90' venstre. Kjører man ned til Adenau er det fint å kjøpe mat og så gå 50m opp og se bilene komme ned fra Wehseifen og over brua opp mot Exmuhle. Da jeg var der var jeg heldig og fikk se Viper-taxien dra på med hjulspinn inn og over kulen på Exmuhle. *brum-brum* Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg