Gå til innhold

Hvor fort før lappen ryker?

Ranger emnet

le0n

Anbefalte innlegg

må da finnes en eller annen skrevet "offentlig lov" som det står??

Alt ligger jo på nett om dagen, så det burde jo være mulig å finne.... ?? (jeg finner det ikke....)

-Edit: jeg er treig i dag gitt... da fikk jeg svar på det også.. fant det ista, men fikk aldri opp fila, så da tenkte jeg at den var kaputt... jaja -

-Edit2: Det er den man skal ha liggende i bilen eller??? :D -

-- http://www.jwcompetition.com --

(under construction)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er da ikke så forbanna vanskerlig å stikke på nermaste purkestasjon og spørre om et skriv da? hehe så slepper man å spelulere på det. Men det må da virke teit å komme inn på en stasjon og spørre " hei du, kan jeg få en oversikt over når jeg mister lappen og hvor bøter grensa ligger " hehe.

Men da er man i det minste sikker, og da har man oversikten!!!

2007 Renault Traffic *Arbeidsbil*

2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil*

1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil*

1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil*

1986 Mazda 323 *vinterbil*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aah.. det var DIGG å få det svart på hvitt1!!! :D :D :D :D :D

da kan jeg trygt fortsette å ligge i 140 til og fra jobb :D :D :D

hehe.. neida, ligger i 100 jeg .. det som står på skiltene, så da følger jeg jo det :) med mindre forholdene tilsier at det ikke er trygt da, må jo senke farten da isåfall :)

Ole_dumm: det vanker en stooor koz på deg på neste sladdetreff :hug:

:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

hehe..

spør meg om jeg har fått sengelektyre nå a :D

(under construction)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i bilen?

Tja, men det morsomste er når du blir stoppa i beltekontroll på lillestrøm (Dette er selvfølgelig en HELT HYPOTETISK historie som aldri har skjedd) og konstabel vil hjelpe deg inn på fortauet og rekvirere deg en innsamling til politiets julebord pålydende 750 fordi du ikke hadde på deg beltet, og du ber'n dra fram den GP4027'n han har i lomma og pent lese KAPITTEL 6, punkt 10, om SKJØNNSMESSIG VURDERING osv osv..... (står forøvrig på side 114 i denne her hehe) sånn at det hele resulterer i, at de 30 meterne jeg kjørte fra bussholdeplassen (der jeg stoppet og sjekket baki bilen SELVFØLGELIG GJORDE JEG DET DAAAAAAH) ikke var alvorlig nok til å få bot.

SO THERE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte den som stod under punkt:

3.2.5.9 Skrensing, "burnout" m.v.

Førerkorter bør inndras for minst 3 måneder i tilfelle hvor det har vært foretatt skrensing og andre former for hensynløs kjøring eller bruk av motorvogn (for eksempel "burnout") på områeder (torv, plasse mv.) hvor kjøringen/bruken har skapt fare for fotgjengere og andre trafikanter.

Så dersom man kjører "bredt" på gudsforlatte plasser så skjer det ikke noe? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by CZT

Likte den som stod under punkt:

3.2.5.9 Skrensing, "burnout" m.v.

Førerkorter bør inndras for minst 3 måneder i tilfelle hvor det har vært foretatt skrensing og andre former for hensynløs kjøring eller bruk av motorvogn (for eksempel "burnout") på områeder (torv, plasse mv.) hvor kjøringen/bruken har skapt fare for fotgjengere og andre trafikanter.

Så dersom man kjører "bredt" på gudsforlatte plasser så skjer det ikke noe? :D

Korrekt :D

Så har man sånne støy- og forurensningslover og slik i tillegg da. Det å røyklegge hele Strømmen blir vel neppe godtatt uansett ;)

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Silverboy

aah.. det var DIGG å få det svart på hvitt1!!! :D :D :D :D :D

spør meg om jeg har fått sengelektyre nå a :D

Dette har vi jo lagt ut på VACN-forumet for et år siden eller no... følger du ikke med eller ? :)

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ole_Dumm

ser at loppa forresten var sekundet før meg ute med den der. men who cares, jeg leser jo alrdi ting før jeg rakker ned på dem HEHE for det er jo så gøyyyyy

ps så jeg ser helst at loppa får "kosen" urghhhhh hehe

du var nok først ja.. bare det at loppa Jukser litt.. se når du postet din tråd, også ser du når Loppa tok linken din og la den inn i sin post ( les Edit) ;) ;) ;)

:D :D

(under construction)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du var nok først ja.. bare det at loppa Jukser litt.. se når du postet din tråd, også ser du når Loppa tok linken din og la den inn i sin post ( les Edit) ;) ;) ;)

AARGH JUSTISMORD ÆRETYVERI URRRRGHHH MMMFFFFHH

Hehe ;)

det viktigste er kanskje at den STÅR DER

Loppa: Den burde vært en egen STICKY på ALLE listene, eller Better Yet, den burde kommet opp som TVANG når du logger inn ellernoe, eller dritt og dritt!!! kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JUKSET IKKE !!! Hadde først lagt ut linken fra VACN's Yahoosider, men da jeg testet den på Marius på IRC funket den kun hvis du er medlem i klubben og har adgang til yahoo-forumet der, så da mått jeg finne en ny og det tok litt tid seff.... Marius hadde den på lur ;)

Jukset a du ?? kommer fra et møblert hjem jeg - vi gjør ikke slikt :D

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, Schærsten te søstern er politikjekkas!

Hvis dere har noen andre ting enn fartsovertredelser dere lurer på, så kan jeg sikkert spørre, men jeg kanke spørre om så masse, det blir mye sms etterhvert :D

Jeg skal hvertfall spørre mer i jula, når vi ska leke :D

- '11 Lexus CT 200h
- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]
- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]
- '84 Toyota Corolla [Kondemnert]

Lenke til kommentar
Del på andre sider