Henrik_H Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Bilen min skal være godkjent innen 1. oktober, men det er noen feil på den som jeg ikke tror jeg rekker å fikse innen da! Ikke noen store feil, klarer å fikse alle selv, men vet ikke om jeg rekker å få tak i deler og sånn.. Så spørsmålet er: Hvis bilen ikke blir godkjent, får jeg da en utsettelse? og i tilfelle hvor lang? takker for svar ;) Siter - '82 Golf - Store planer! Liten lommebok.. Solgt- '92 BMW 318is. Solgt- '06 VW Golf GT 1,4 TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KooPa TropA Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Ja. Du får utsettelse. Når jeg godkjente golfen min i 2002, fikk jeg 4 uker, mens når jeg godkjente jetta'n i 2003 fikk jeg 14 dager på samme verkstedet. Men dette er vel staten som bestemmer. Har du kjøpt bilen i år, får du automatisk 1 måned utsettelse. Dette er hvis du ikke viser bilen inne fristen vel å merke. Det lønner seg jo å vente til 29-30 med å ta kontrollen da. Da har du jo bedre tid til å ta mest mulig før kontrollen, kanskje det ikke blir noen eu-feil. Siter 2006 Ford Mondeo 2.0 TDCI 130HK FMBA Automat 2000 VW Golf MK3.5 1.6 101HK AFT Cabriolet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik_H Skrevet September 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2004 men.. bilen min skulle vært godkjent 1. sept, så fikk jeg en purring og utsettelse på 1 mnd! får jeg likevel utsettelse, eller blir skiltene klippa hvis den ikke blir godkjent? er ikke en trafikkfarlig bil, veldig lite rust også, så dere må ikke tro jeg kjører rundt med en dødsmaskin :P er bare et par småting.. Siter - '82 Golf - Store planer! Liten lommebok.. Solgt- '92 BMW 318is. Solgt- '06 VW Golf GT 1,4 TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg