Gå til innhold

ENDELIG ny motor

Ranger emnet


E-30 big

Anbefalte innlegg

  • Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har ikke bestemt meg om den skal selges enda,mulig jeg setter den i en E-34 får å få en grei vinter bil... men motoren er org. 300hk 450nm + dinan chip og litt små fiks.. med den motoren kjørte jeg 12.676sek og 183km/h på 402 i sommer(gardermoen) med ca 1400kg tung bil. det er bra det med gate hjul og hjulspinn ut 2 gear. om det blir salg så er motor gear komplett med ledningsnett og alt du trenger. å trylle om det ledningsnettet er ingen enkel jobb... jevla styr! men her er det ferdig får montering i evt. E-30.. E-34.. E-28 eller nyere bimmer

INGEN tingen er perfekt orginalt!

 

1249HK-1588NM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får totalt hakaslepp hver gang jeg, hver gang en putter en V12'r i en E-30. Får nesten tårer i øyekroken:o Jo flere ganger jeg ser dette jo mer er jeg sikker på at jeg skal gjøre det samme med min kommende E-30.

 

Og ja, kom med MANGE bilder! Og film hadde vært prikken over i'n.

Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar


http://www.youtube.com/oddisPProductions

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HMMMMM... GASS! Den har vi IKKE settbullshit bullshit ..

HE HE.. Sjåføren går i alle fall på asma spay så det er vel mulig det kan lekke litt av den kansje...????

Har lite film som ligger ute,skal bli mere. er noen små snutter på hjemmesida til crazyfron.. adr.

http://www.crazyfron.org/

er en stund siden den er oppd. men det kommer snart har jeg fått høre.. he he

INGEN tingen er perfekt orginalt!

 

1249HK-1588NM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noen svensker som har mont. en slik i e-36 og det passet vist rimelig greit inn.. BOLT ON med andre ord. HE HE..men alle som har kjøpt noe som sies og skall vere bolt on, vet att det må til div. mod. søk på svenske nettsider etter 350.. tror det var på autopower.se.. mye bra bilder og tips.

INGEN tingen er perfekt orginalt!

 

1249HK-1588NM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er penge boka som setter begrensning der... he he he..

Nei men fra spøk til alvor.. har vel stort sett alt du trenger + kunskapen til å koble opp svinet.. det er litt jobb..

MYE bedre å ringe meg i og med att det er litt sjelden jeg gidder å sitte å panke på denne data maskina... TLF 900 27122

INGEN tingen er perfekt orginalt!

 

1249HK-1588NM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår