Volvo240R Skrevet April 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Hadde tenkt å ringe han i dag, men gir han helga og ringer på mandag. Håper virkelig at det skjer no snart! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Texascom skrev: Hadde tenkt å ringe han i dag, men gir han helga og ringer på mandag.Håper virkelig at det skjer no snart! Hør på gutten gleder seg a :) hehe. Hvor mye betaler du for til han for jobben han gjør? Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet April 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Stemmer :D Vil helst få kjørt på banen den 26. mai :D Muligens fått tak i nye felger for banekjøring også. Priser nevner vi ikke, eneste jeg kan si er at det er sinnsykt dyrt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pio| Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 lenge har du egentlig hatt 240`en ? Får håpe på at motoren din blir ferdig fort. Så vogna får sett sommer veier snart :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Texascom skrev: Stemmer :D Vil helst få kjørt på banen den 26. mai :D Muligens fått tak i nye felger for banekjøring også. Priser nevner vi ikke, eneste jeg kan si er at det er sinnsykt dyrt! Skjønner du vil ha den klar til banekjøring:)passe på så noen ikke riper opp den på banen da.eller at du ikke gjør det:( Pris ja hysj hysj ,Jeg er klar over at slik koster mykke peng men jeg var bare litt inntrisert:)Kan godt sende meg en Pm om det.Mellom XXXXXX? :)doh Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Texascom skrev: Hadde tenkt å ringe han i dag, men gir han helga og ringer på mandag.Håper virkelig at det skjer no snart! ta og pisken til han gir deg svar på når maskina blir ferdig! pleier og virke,noen liker det og...:titties: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet April 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Riper er det værste jeg vet om, ikke fått noen enda siden den ble lakkert for snart 2 år siden. Bilen blir for meg 4år i mai :D Skal piske hvis det ikke skjer no snart :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Texascom skrev: Riper er det værste jeg vet om, ikke fått noen enda siden den ble lakkert for snart 2 år siden. Bilen blir for meg 4år i mai :D Skal piske hvis det ikke skjer no snart :) regninger er værre enn riper!! men, ja.. Det er ikke noe gøy.. bilen min har selv fått "nøkkelen"-ripen bortover siden. heldigvis var den så stygg fra før, at det ikke gjør så mye. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sportsvagnen Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Texascom skrev: Riper er det værste jeg vet om, ikke fått noen enda siden den ble lakkert for snart 2 år siden. Bilen blir for meg 4år i mai :D Skal piske hvis det ikke skjer no snart :) Gummi er en annen sak...hehe. Siter Fast, faster, to fast, DEAD! *Volvo 240GL++ 1989* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet April 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Riper er værre enn regninger... Martin du er en gris! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sportsvagnen Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Texascom skrev: Riper er værre enn regninger... Martin du er en gris! Alltid vært...men nå tenkte jeg faktisk på rudskogen ifjord når dere fikk den gummiklasan som lå på banen opp på panseret når jeg og jan kjørte foran;) Siter Fast, faster, to fast, DEAD! *Volvo 240GL++ 1989* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet April 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Ahh, stemmer.. Brant den når den landet da! Sveis seg fast i panseret. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sportsvagnen Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Modig! Hehe...merkene gikk jo heldigvis bort:) Siter Fast, faster, to fast, DEAD! *Volvo 240GL++ 1989* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 hehe. får si som THO, en akuratt passelig sum med penger ;) Marting, grisegutt:P du får si i fra når du har snakket med Alf ;) vi venter i spenning ;) God helg :D Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet April 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Akkurat passe ja :D Skal si i fra når jeg får snakket med han! Blir nok mer gummi på den i år gitt, håper jeg :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg