Gå til innhold

Texascom: Volvo 240 - B230 2,8 N/A

Ranger emnet

Volvo240R

Anbefalte innlegg

• Svar 2.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ble bra detta anders.

Kan jeg spørre hvor mye det koster for slike hylser, dempere og fjører?

Hvordan ser det ut på toppen av fjørbeinet?

-Volvo 244 GL 1980

"Genialt strøken", sitat Volvo-Lars, her på forumet

-Bruksbil/prosjekt: 1993 240GL

Prosjekttråd: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1835955&posted=1#post1835955

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble bra detta anders.

Kan jeg spørre hvor mye det koster for slike hylser, dempere og fjører?

Hvordan ser det ut på toppen av fjørbeinet?

På toppen festes den med originale innfestinga.. Den plata med tre skruer og gummiforing. Hylsene mener jeg koster 2500,- med foringer og de store mutterne. Dempere kan koste fra 7-800,- og oppover, alt ettersom hva du skal ha!

#84' 240 GLE "passion red edition"

http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=151722

#86' 240 GL "vinterbil"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TCCW: Takk :D Denne bilen skal tilbringe mest av sine km på en bane eller på et biltreff. Da står den på henger. Så TUV godkjenning trenger jeg ikke. Jeg vat bare med meg selv at allt er laget så jeg er på den sikre siden :D

240tic: Takk takk :D På denne bilen er kjørbarhet viktig, altså veigrep =)

242-T5: Spiller ingen rolle ;) Brukes på bane / treff...

stefan.v: Uvisst, men kan jo prøves.

BaronBlod: Om den kommer ;)

Volvo_original: Takk. Som Høgda_Rasarlag skriver kommer prisen helt an på hva du skal ha. Kvalitet koster.

Høgda Rasarlag: Helt korrekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På toppen festes den med originale innfestinga.. Den plata med tre skruer og gummiforing. Hylsene mener jeg koster 2500,- med foringer og de store mutterne. Dempere kan koste fra 7-800,- og oppover, alt ettersom hva du skal ha!

Faen er det ikke værre....er jo nesten gratis i forhold til Selholm, nå fikk jeg noe å tenke på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

242-T5: Det var ikke det jeg mente :P Jeg vet og har sett at du er en kunstner til å lage allt selv. Så da fikser du coilovere lett også :D

prupperen: TAkk. Ja, moro uten eksosvifta ja. Skikkelig gassrespons skal jeg love deg. Om jeg kommer på de treffene? Vet ikke, kanskje.

scart: Kjøpt fjærer hos Alf, og de har en stivhet på 400 pund.

Henrik: Jepp =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider