Gå til innhold

Texascom: Volvo 240 - B230 2,8 N/A

Ranger emnet


Volvo240R

Anbefalte innlegg

  • Svar 2.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ska ikke skru ut dashbordet mitt jeg da, så blir litt tukkel foran der da, men ellers virker det jo som en grei jobb det buret da.. kjøpte du bare grunnpakka med 4 skrukoblinger og ekstra stag til krysset bak? eller har du skrukoblinger på dørstrevera også? lakka ditt med sprøyte el? tenkte jeg sku prøvd å få pulverlakkert mitt hvitt..

Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ska ikke skru ut dashbordet mitt jeg da, så blir litt tukkel foran der da, men ellers virker det jo som en grei jobb det buret da.. kjøpte du bare grunnpakka med 4 skrukoblinger og ekstra stag til krysset bak? eller har du skrukoblinger på dørstrevera også? lakka ditt med sprøyte el? tenkte jeg sku prøvd å få pulverlakkert mitt hvitt..

 

Kjøpte grunnpakka med tre ekstra stag, jeg har jo kryss og tverrstag bak for å feste seler i. Samt dørstrevere.

 

Jeg brukte 10 skrukoplinger.

Stemmer, jeg lakkerte mitt med sprøyte - base og klarlakk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer litt på desse ledingene og dette jeg...

Slik jeg har forstått så har du ingenting av der orginale nettet igjen på bilen? Er det mye jobb å lage eget nett med nye ledninger og slikt? Jeg skal kun ha VDO målere i dashbordet..så der det vel bare til lys forran og bak og bensinsysyem...Motoren får jo datasprut.

 

Har du den orginale sikringsboksen enda?

 

Ta å sleng opp noen bilder av det da..om du har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer litt på desse ledingene og dette jeg...

Slik jeg har forstått så har du ingenting av der orginale nettet igjen på bilen? Er det mye jobb å lage eget nett med nye ledninger og slikt? Jeg skal kun ha VDO målere i dashbordet..så der det vel bare til lys forran og bak og bensinsystem...Motoren får jo datasprut.

 

Har du den orginale sikringsboksen enda?

 

Ta å sleng opp noen bilder av det da..om du har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer litt på desse ledingene og dette jeg...

Slik jeg har forstått så har du ingenting av der orginale nettet igjen på bilen? Er det mye jobb å lage eget nett med nye ledninger og slikt? Jeg skal kun ha VDO målere i dashbordet..så der det vel bare til lys forran og bak og bensinsystem...Motoren får jo datasprut.

 

Har du den orginale sikringsboksen enda?

 

Ta å sleng opp noen bilder av det da..om du har.

 

Stemmer, da trenger du ikke stor mer enn til lys og drivstoffsystem. =)

 

 

Jeg kan ta bilder ;) Men det blir ikke før i morgen tenker jeg.

Allt av det originale ledningsnettet bakover er kastet og nytt er lagd. I forkant er det mye originalt igjen enda. Men her som bak, skal mye fjernes.

 

Sikringsboksen har nesten samme plassering som org, men er noe framskyvet og heist opp. Festet med karosseriskruer til A-stolpen.

 

Ellers er batterikasse lagd og festebrakett til dette skal lages etterpå.

Oppdatering med bilder kommer, også av ledningene :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår