Gå til innhold

Texascom: Volvo 240 - B230 2,8 N/A

Ranger emnet

Volvo240R

Anbefalte innlegg

Hei Anders!

Stor respekt til deg å pågangsmotet ditt, å ikke minst alle penga du har lagt ned i denna bilen! RESPEKT!!!!!!! Synd folk har så vondt i magen for att andre får til ting UTEN å ha gjeld opp etter øra, å sliter med å betale lån:p Sånne folk er å blir misunnelige på andre som får til ting! Synd med det!

Har lest gjennom hele tråden å blei irritert over alle de misunnelige, så jeg klarte ikke å la vær å si noe!

Er IMPONERT over arbeidet ditt!! Så fortsett å stå på, slik som du gjør, å ikke la disse "taperne" som du kalte de knekke deg:)

Grom bil har du LELL!!!!!!!!

Det finnes 2 typer biler: NYE og GAMLE VOLVO`r

Volvo 945 Turbo, Team Long Roof Racing:)

x - Volvo 240 GL

x - Volvo 240 DL, ble TIC

x - Volvo 245 LRR(Long Roof Racing)

x - Volvo 740 GLE automat (vrak)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 2.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Petter`n: Hei hei =) Kjempe hyggelig å høre slikt :D Godt du skjønner deg på det "problemet" at jeg ikke har noe lån på dette prosjekter. Faktisk mange som disser det pga det :P

Og igjen, takk takk for hyggelig komentar =)

240tic: Igjen tusen takk Morten!

velociTOY: Den første motoren var selvbygd, den jeg har nå er kjøpot og den neste blir selvbygd.

Her kommer noen bilder fra bakakselen som jeg tok en liten overhaling på i dag. Samt sveist hylsene for å dra de litt sammen.

Diff ute av klokka:

DSC05388.jpg

Og allt var like helt og pent! Takk for det :D

DSC05389.jpg

Stramming av diffen, her måtte en Tuborg boks gå tapt. Ett shims pr side.

DSC05394.jpg

Og ferdig aksling med et forspenn på rundt 120Nm.

DSC05397.jpg

Nye type fjærskål, senker bilen 1,7 cm.

DSC05393.jpg

Skal også prøve å oppgradere bakbremsene når jeg først har akselen av. I morgen blir det bilder av det =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det prosjektet er står det respekt av ass. en så gjennomført 240 finns det ikke mange av rund om kring.:P misunner arbeidslysta og kunnskapene dine gett:)

audi a6 1,8t avant 99 bruksbil...volvo 740turbo diesel motorbytte lakk sladdebil nå med b230fk...vw golf3 92 ...fiat ritmo abarth 130tc86 oppussing...volvo 740b230fk,ms2..solgt desverre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det prosjektet er står det respekt av ass. en så gjennomført 240 finns det ikke mange av rund om kring.:P misunner arbeidslysta og kunnskapene dine gett:)

Takk takk!

Du har vel ikke dårlig arbeidslyst du eller når man ser på 740 prosjektet ditt. Forholdsvis godt i dybden!

Tenker på nye bremser rundt det hele nå, kan bli gromt når jeg bekrefter med meg selv ha det blir. ;) Blir noe større enn det som sitter på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk!

Du har vel ikke dårlig arbeidslyst du eller når man ser på 740 prosjektet ditt. Forholdsvis godt i dybden!

Tenker på nye bremser rundt det hele nå, kan bli gromt når jeg bekrefter med meg selv ha det blir. ;) Blir noe større enn det som sitter på.

Da kjøper jeg de brankettene du har forran nå! Er bedre å kjøpe EBC skiver til S60R da enn å bruke dei som du har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider