Gå til innhold

Texascom: Volvo 240 - B230 2,8 N/A

Ranger emnet

Volvo240R

Anbefalte innlegg

Bilen min skal holdes strøken pluss at den skal kjøres, fikk noen skader i går som nå skal repareres. Frontruta ble i hvertfall ikke pen.

Kjører på ren racefuel ja. Aspen Racing Fuel.

Bilen er min, men har ikke hatt mulighet til å kjøre på bane før i går til tross for at jeg ikke har hatt lappen før. Så har aldri kjørt på bane eller no form for det før. Var en ny opplevelse.

Bilen endres litt i dag med tanke på bakstilling og kjøling, så i morgen blir det nok kjøring på Våler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 2.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Synes du var flink til å kjøre igår, jeg......

Med tanke på hvor lenge du har hatt lappen, og hvor lite du har kjørt på bane så var det velding bra.....

Go lyd i motoren på lengsletta.... ristet i brystkassa.....

Stå på!!!!!!:driving

PS. litt mykere bakstilling, kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen min skal holdes strøken pluss at den skal kjøres, fikk noen skader i går som nå skal repareres. Frontruta ble i hvertfall ikke pen.

Kjører på ren racefuel ja. Aspen Racing Fuel.

Bilen er min, men har ikke hatt mulighet til å kjøre på bane før i går til tross for at jeg ikke har hatt lappen før. Så har aldri kjørt på bane eller no form for det før. Var en ny opplevelse.

Bilen endres litt i dag med tanke på bakstilling og kjøling, så i morgen blir det nok kjøring på Våler.

kan du kjøre på 98 benisn også eller??

Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke va dere synes er så galt med å føle seg litt fram på bana. Han kommer nokk skambrett rundt hver en sving om ikke så alt for lenge ;)

Grattis me gromlyd btw! ;) *Fortsette sparinga til grom sugis* ;)

01 Bmw 320 2,2 Mtech2 induvidual

-x-Volvo 142 73

-x-Ski-Doo Formula +

-x-Volvo 240 (Bilcross)

Link til tråd om 142`en http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=932630#post932630

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører med racefuel i rallycross ja....

Kjører på Racefuel for å spare motoren litt, modig høy komp i den - og den hadde jo ikke gått lengre enn 30 mil da jeg kjørte i går.

Enig med deg, må kunne få lov til å føle seg litt frem på banen uten å bli mobbet..

Og takk for fine kommentarer :D

Kan kjøre med 98 okt langs veien og det er jo ikke no bruksbli - er jo en grunn til at jeg tok ut en S40 Sport ikke sant!

Lenke til kommentar
Del på andre sider