Gå til innhold

Texascom: Volvo 240 - B230 2,8 N/A

Ranger emnet

Volvo240R

Anbefalte innlegg

• Svar 2.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vant der ja... Er treg meg bilder jeg, men skal komme med det i morgen. LOVER!

Hadde to kamerater som var med der, 2. og 4. plass... De syns det var litt feigt at de brukte din bil og at alle sensorene var fra Lena... Tenkte det var du når du het Anders, hadde S40 og far din eide en fabrikk eller no:P

02 KTM EXC 380 Supermotard - Selges

89 Kadett E

85 Mercedes 190E - Selges!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde to kamerater som var med der, 2. og 4. plass... De syns det var litt feigt at de brukte din bil og at alle sensorene var fra Lena... Tenkte det var du når du het Anders, hadde S40 og far din eide en fabrikk eller no:P

Usportslig da...en bil er en bil..grunnprinsippet er det samme, dyktigheta avgjør vettu;) Faren hans eier heller ikkeno fabrikk....

Fast, faster, to fast, DEAD!

*Volvo 240GL++ 1989*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo bare små skader. Mn skjønner godt att du vil rette på det med en gang. ;) Etter som jeg har skjønt har du tenkt og holde bilen strøken. da nytter det ikke og la det hope seg opp. ;)

01 Bmw 320 2,2 Mtech2 induvidual

-x-Volvo 142 73

-x-Ski-Doo Formula +

-x-Volvo 240 (Bilcross)

Link til tråd om 142`en http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=932630#post932630

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, att han er flink tviler jeg ikke på. Men man får et litt rart inntrykk når de bruker hans bil og alle sensorer er fra Lena, der han er fra. Og de kjenner sikkert til familien fra før, må jo ha sagt att de ville bruke hans bil til å ta diagnose test... Eller hva de nå gjorde med den:P

02 KTM EXC 380 Supermotard - Selges

89 Kadett E

85 Mercedes 190E - Selges!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tulling du Espen* :P Er vel ikke bare den S40 som ikke er min en gang som gjorde at jeg fikk 75/75 mulige poeng! Fikk faktisk full pott på alle poster. Nok om det! Sensorene er seriøse og jeg var tross alt yngstemann der, sammen med han ene som kom fra Lillehammer.... Nok om det...

Kunne blitt virkelig stygg 240'n hadde jeg hatt litt større fart inn i haugen. Men gikk da bra. Lakk er bestilt så håper jeg kan lakkere den til helga.

Skal straks gå på bilen ellers med karosserisagen :D

Skal bli litt skader når man kjører ja, men jeg vil fortsatt prøve å holde finishen i orden. Skal bli samme finish på lakk inne i bilen som utvendig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de skadene er ikke mye å skryte av! ;) like greit å få bilcross stuk på bilen med en gang! Så slipper du alt arbeidet hver gang du har vært på bane! For det er mye jobb å holde showfinishen på bilen samtidig som du herjer på banen!!! hehe

ja det er helt klart.

også syns jeg personlig ay det er morsomere å se på biler som brukes.

sånn som din Henrik H

Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME...

Lenke til kommentar
Del på andre sider