Gå til innhold

Texascom: Volvo 240 - B230 2,8 N/A

Ranger emnet


Volvo240R

Anbefalte innlegg

  • Svar 2.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe, kan trygt si jeg var der ja. næh, kanke si jeg husker dem bila der. men du så kanskje en svart amerikansk lastebil, eller en srt10 med svømmebasseng bakpå? hehe. var 5året på rad nå, og vi kommer like sterkt tilbake neste år.

Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virkelig grom bil dette! Tøft att du går for show bil selvom du bruker den! Er artig med noe ikke alle andre har!

 

Mvh Petter

 

Artig at du liker den =) Litt moro med no annet enn det som suser, selv om de har mye mer power.

 

Så råheftig ut det dashbordet, kan nok hende jeg hadde pynta litt på det med carbon. Skal sende mail til han.

Sparer mange kg!!

 

Skal også ut med alt av varmeapparat og dritt og møkk, huff - der er det mange kg der! All unødig vekt som ikke skader skal ut - rett etter Heidal. Sater på å få bort noen kg ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig at du liker den =) Litt moro med no annet enn det som suser, selv om de har mye mer power.

 

Så råheftig ut det dashbordet, kan nok hende jeg hadde pynta litt på det med carbon. Skal sende mail til han.

Sparer mange kg!!

 

Skal også ut med alt av varmeapparat og dritt og møkk, huff - der er det mange kg der! All unødig vekt som ikke skader skal ut - rett etter Heidal. Sater på å få bort noen kg ja!

 

 

Rått :-) om det veier 0,9kg må det bli endel kg i vekttap kontra det originale dashbordet.. Arti å få et eget custom design over dashbord i carbon...

 

 

Fyr opp bilder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du tror du sparer mye vekt på alt det,så får du vente og se til buret ditt er ferdig sveiset!!!er stort sett piss i havet det du snakker om vektsparing!!

 

Tenk deg bur og std interiør da! Det er tungt det

 

Så klart veier buret en god del, nesten like mye som alt jeg tar ut.

Men buret har jo en virkning, det har ikke bakseter og det drittet der! Og dere som er griser, ikke komenter baksetebruk. Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bruning: texas har vel aldri sagt at bilen skal veie under 1000 kg, men som det stod på gatebilforum siden; "mulig dashbord i carbon tilverkes. Dette vil da få en vekt på under 1000 g !" LES FØRST, KOMMENTER SIDEN! :)

"95 VW Golf III (grevlingbil)

"84 Volvo 240 - B230FK +

[X] "00 BMW 520 m-sport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bruning: texas har vel aldri sagt at bilen skal veie under 1000 kg, men som det stod på gatebilforum siden; "mulig dashbord i carbon tilverkes. Dette vil da få en vekt på under 1000 g !" LES FØRST, KOMMENTER SIDEN! :)

 

 

STEMMER!!

 

Burning: LOL så mye du vil, har da aldri nevnt noe tall på hvor mye min kommer til å veie. Dermed BASTA!

 

Min bil slik den står i dag så er den for tung, greit - jeg gjør det jeg kan med mine midler for å få den lettere. Motsi meg så mye dere vil, dere dreper aldri min motivasjon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår