Gå til innhold

Texascom: Volvo 240 - B230 2,8 N/A

Ranger emnet

Volvo240R

Anbefalte innlegg

Hei,

bilen din så jo bra ut den..

ang frontfanger, så jeg noen hadde lakket den med sprayburk elns? (ruglete overflate) Samt det var et lite hakk i den, men den var jo finere enn en "gjennomsnitts"-fanger.. Karrosseriet på bilen din er jo veldig bra, men jeg så du ikke hadde fått ut teppet enda? ps. hva var de greiene som var skrudd i hattehyllen din? Noe sorte greier..

ps2. jeg spottet din burning på gresset også! hehe.. nei, men man må jo kjøre på turtall med slik motor som du har, så du klarte vel ikke la vær å spinne på gresset? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 2.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk for gromme tilbakemeldinger.

Alle kan ikke ha like meninger, det skjønner alle =) :D

Den ble lakkert med boks ja, som sagt så gjorde jeg det beste ut av den med de midlene jeg hadde. Var jo totalt ripete og jævelig på venstre hjørne før jeg reparerte den.

Umulig å slure med den clutchen jeg har på gress, spinner uansett.

Nå er alt ute i bilen, mangler asfaltmattene - Tips til fjerning av de??

Så vinnerbilen i 200 - klassen fra i går ser slik ut i dag:

DSC04011.jpg

DSC04015.jpg

DSC04013.jpg

Dette er TUNGT!! Må lages i carbon!

DSC04016.jpg

Mesteparten ute fremme:

DSC04018.jpg

Taktrekk er farlig vekt! Ut med det!

DSC04019.jpg

Ute, jaggu tunge matter der også!

DSC04027.jpg

Tunge saker:

DSC04024.jpg

Ribbet bak, har skal det monteres carbonplate.

DSC04028.jpg

Noe av det jeg har tatt ut i dag:

DSC04029.jpg

OG FILM for de som lengtet etter det! Turteller butter tidlig, men drar den til 7500 rpm.

th_video-0020.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, blir fett dette :-)

var bilen din non-metallic fra før?

ps. jeg synest du burde vunnet den ombygde klassen fremfor han sorte, da han sorte ikke kunne kjøre engang! Moralen er altså: vil du vinne, bruk alle pengene på estetikk, drit i motor og understell, bare ta en bil UTEN fjærer, hiv på noen fete felger og fet lakk, så vinner man klassen for ombygd bil :P

Litt bak mål spør du meg, selv om for all del, var lakken og velteburet fint.. Samt fete felger hadde han, men det var så mange prosjekter på treffet som var grommere, bla.a. 142'en med t4 motor, din egen bil, etc. Mange sleepers, som jeg mener er kulere enn en f2f volvo 242 som ikke kan kjøre enda. (selv om den var pen i lakken, som sagt :P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider